Ogłoszenia targów i szkoleń
Efektywna komunikacja biznesowa
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/707/efektywna-komunikacja-biznesowa |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Efektywna komunikacja biznesowa>>>Szkolenie obejmuje szeroki zakres zaawansowanych technik komunikacji. Odkrywa przed uczestnikami obszary, na które na co dzień często nie zwracamy uwagi, a których rozumienie i świadome wykorzystywanie znacząco poprawia nasze funkcjonowanie w relacjach interpersonalnych.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu nowoczesnych sposobów komunikacji w biznesie, których opanowanie i stosowanie pomogą szybciej i skuteczniej osiągać cele w procesie komunikacji z innymi osobami.
Korzyści dla uczestników
Po szkoleniu uczestnicy będą skuteczniej komunikować się wykorzystując różnorodne techniki oraz dostosowywać sposób komunikacji do sytuacji i rozmówcy. Począwszy od umiejętności kształtowania własnej komunikacji i lepszego rozumienia innych po umiejętności przekonywania do swoich racji oraz komunikacji z "trudnym" rozmówcą.
Program szkolenia
Proces komunikacji - Kluczowe aspekty efektywności- Kanały przekazu
Komunikacja niewerbalna - Wykorzystanie mowy ciała- Odczytywanie zachowań rozmówcy- Spójność komunikacji
Komunikacja werbalna - Wykorzystanie pytań- Aktywne słuchanie- Parafraza- Udzielanie informacji zwrotnej
Bariery i zniekształcenia w komunikacji - Ograniczenia komunikacyjne- Sposoby przeciwdziałania barierom- Reakcje na zniekształcenia komunikacyjne rozmówcy
Komunikacja jedno– i dwukierunkowa - Obszary zastosowań- Kryteria skuteczności
Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z rozmówcą - Tworzenie pierwszego wrażenia- Elementy ułatwiające budowanie porozumienia- Identyfikacja potrzeb rozmówcy- Otwartość w komunikacji- Sztuka perswazji
Inteligencja emocjonalna - Elementy inteligencji emocjonalnej- Wpływ inteligencji emocjonalnej na działanie- Rozwijanie inteligencji emocjonalnej
Asertywność - Typy zachowań- Wpływ poszczególnych zachowań na efektywność komunikacji- Zasady i techniki asertywności
Rozwiązywanie problemów - Podejście do rozwiązywania problemów- Model rozwiązywania problemów- Negocjowanie rozwiązań- Kontakt z "trudnym" rozmówcą- Postępowanie w sytuacjach trudnych
Podsumowanie i wnioski
Szkolenie prowadzi:
Mirosław Plak
Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.SZKOLENIA