Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/55/efektywna-komunikacja-interpersonalna-z-elementami-inteligencji-emocjonalnej
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej>>> W dzisiejszym świecie komunikacja międzyludzka jest elementem, bez którego nie da się funkcjonować w żadnych relacjach, zarówno prywatnych jak i zawodowych. Żyjemy wśród ludzi, pracujemy w zespołach, rozmawiamy z klientami i współpracownikami. Szkolenie ma na celu wskazanie, jak wykorzystać znajomość zasad komunikacji do budowania relacji z ludźmi, a także w jaki sposób pomocna może być w tym inteligencja emocjonalna. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom zasad, dotyczących poprawnej komunikacji i przekazywania informacji, a także ćwiczenie umiejętności interpersonalnych opartych na założeniach inteligencji emocjonalnej. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia dotyczące podstaw komunikacyjnych, roli informacji zwrotnej, sztuki argumentowania, panowania nad własnymi emocjami i odczytywania emocji innych. Program szkolenia Podstawowe zasady komunikacji Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu Intonacja – jeden z kluczowych czynników wywierania wpływu Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy Lejek komunikacyjny – od tego co mówimy d tego co odbiorca zapamiętuje Przekazywanie informacji zwrotnej Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego Skąd się bierze plotka? Przepływ informacji pionowy i poziomy Komunikacja werbalna i niewerbalna Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji Emocje Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami Sztuka argumentowania i perswazji Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją Sztuka argumentowania i wywierania wpływu Teoria dwóch mózgów – umiejętność dobru argumentacji Przekonywanie innych do swoich racji Komunikacja w praktyce Sztuka prowadzenia rozmów Tworzenie kultury zarządzania informacją Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:   "Bardzo ciekawe i wyczerpujące merytoryczne szkolenie. Trener kompetentny i posiadający szeroki zakres wiedzy." "Na szkoleniu panowała bardzo miła atmosfera pomagająca w tym, aby jak najwięcej z niego czerpać (otworzyć się). "Bardzo dobrze dobrany zakres tematyczny. Profesjonalne prowadzenie."SZKOLENIA