Ogłoszenia targów i szkoleń
Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Wisła |
Data rozpoczęcia | 2012-09-17 |
Data zakończenia | 2012-09-18 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3414/efektywna-komunikacja-w-budowaniu-zespolu |
Kontakt
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
Opis
Zapraszamy na stronę internetową HILLWAY – wejdź i zobacz
aktualne kalendarium szkoleń otwartych
www.hillway.pl >>>Skuteczna komunikacja jest jednym z elementów niezbędnych do
efektywnej pracy zespołu. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej to często
klucz do sukcesu projektu, a efektywna komunikacja wewnętrzna to klucz
do sukcesu firmy. Jak wynika z badań usprawnienie komunikacji
wewnętrznej to wyzwanie dla wielu polskich firm, instytucji i
organizacji. ,,Umiejętność
komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który
gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny" John D. Rockefeller
,,Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś." Hans Georg GadamerCELE SZKOLENIA Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji pracowników związanych z
komunikatywnością, dzieleniem się wiedzą i doświadczeniem oraz efektywną
i skuteczną współpracą w zespole poprzez zdobycie wiedzy z zakresu
komunikacji interpersonalnej i budowania efektywnych zespołów, nabycie
umiejętności związanych z efektywną komunikacją oraz ukształtowanie
postawy nastawionej na współpracę i wymianę wiedzy i doświadczeń
pomiędzy członkami zespołu.KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
Po ukończeniu szkolenia Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu uczestnicy będą wiedzieli:
jak być skutecznym mówcąjak być skutecznym słuchaczemjak świadomie używać narzędzi kontroli rozmowyjak się komunikować z różnymi typami ludzijak i po czym rozpoznawać dany typ osobyjakie są role w zespole i jaką pełnią rolę wg typologii BelbinaTEMATYKA SZKOLENIA
W programie szkolenia Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu między innymi:
Zasady efektywnej komunikacjiBariery komunikacyjne i zniekształcenia w spostrzeganiuPomosty komunikacyjneZasady aktywnego słuchania ze zrozumieniemNarzędzia kontroli rozmowyRodzaje pytań – ich typologia, wady i zaletyAsertywna komunikacja ze współpracownikami – Komunikat JADiagnoza własnego stylu komunikowania się i jego wpływu na relacje z innymiNajistotniejsze elementy udzielania konstruktywnej informacji zwrotnejGrupa, a zespółEtapy budowania zespołuElementy budujące zespółRole zespołowe i mapa zespołuWyzwania w pracy zespołowej i czynniki sukcesu zespołu