Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej

Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/5507/efektywna-komunikacja-z-elementami-inteligencji-emocjonalnej
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej W dzisiejszym świecie komunikacja międzyludzka jest elementem, bez którego nie da się funkcjonować w żadnych relacjach, zarówno prywatnych jak i zawodowych. Żyjemy wśród ludzi, pracujemy w zespołach, rozmawiamy z klientami i współpracownikami. Szkolenie ma na celu wskazanie, jak wykorzystać znajomość zasad komunikacji do budowania relacji z ludźmi, a także w jaki sposób pomocna może być w tym inteligencja emocjonalna. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom zasad, dotyczących poprawnej komunikacji i przekazywania informacji, a także ćwiczenie umiejętności interpersonalnych opartych na założeniach inteligencji emocjonalnej. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia dotyczące podstaw komunikacyjnych, roli informacji zwrotnej, sztuki argumentowania, panowania nad własnymi emocjami i odczytywania emocji innych. Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie: - Usprawnić komunikację wewnątrz organizacji - Skutecznie przekazać komunikatu - Zastosować prawa asertywności - Przekonać innych do swoich racji - Praktycznie przełożyć zagadnienia teoretyczne na umiejętności komunikacyjne stosowane na co dzień - Wskazać na czym polega różnica między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć innych ludzi PROGRAM SZKOLENIA: 1. Podstawowe zasady komunikacji -Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu -Intonacja – jeden z kluczowych czynników wywierania wpływu -Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy -Lejek komunikacyjny – od tego co mówimy d tego co odbiorca zapamiętuje -Przekazywanie informacji zwrotnej -Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego -Skąd się bierze plotka? -Przepływ informacji pionowy i poziomy 2. Komunikacja werbalna i niewerbalna -Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji -Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji -Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji 3. Emocje -Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, -współpracownikami i przełożonymi -Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy -Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami 4. Sztuka argumentowania i perswazji -Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją -Sztuka argumentowania i wywierania wpływu -Teoria dwóch mózgów – umiejętność dobru argumentacji -Przekonywanie innych do swoich racji 5. Komunikacja w praktyce -Sztuka prowadzenia rozmów -Tworzenie kultury zarządzania informacją