Ogłoszenia targów i szkoleń
Efektywna psychologia sprzedaży
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Krynica Zdrój |
Data rozpoczęcia | 2012-12-06 |
Data zakończenia | 2012-12-08 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/1904/efektywna-psychologia-sprzedazy |
Kontakt
Europejski Instytut Psychologii Biznesu
Opis
PEŁNA OFERTA SZKOLEŃ DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ: www.eipb.pl
"Twój potencjalny klient nie interesuje się tym, ile wiesz... dopóki nie przekona się, że się o niego troszczysz".
[Gerhard Gschwandtner]
CELE SZKOLENIA
Zbudowanie w uczestnikach wiary w możliwość zwiększenia efektów
działań w obecnych warunkach rynkowych, w oparciu o dotychczasowe
umiejętności oraz stosowanie metod automotywacyjnych.Przygotowanie uczestników do efektywnego doprowadzania do pozytywnej transakcji z klientem.Zwiększenie profesjonalizmu w kontakcie z klientem poprzez:
* Wywołanie w sobie stanu pozytywnej motywacji i zaangażowania do intensywnej pracy w warunkach ostrej konkurencji.
* Uświadomienie roli mechanizmów psychologicznych wykorzystywanych
w komunikacji z klientem i nauczenie zasad skutecznego porozumiewania
się.
* Usystematyzowanie i podkreślenie kluczowych czynników decydujących o sukcesie w sprzedaży.
* Ćwiczenie głównych elementów procesu sprzedaży i tworzenie kreatywnych metod sprzedawania.
* Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem.
PROGRAM SZKOLENIA
PSYCHICZNE PRZYGOTOWANIE DO SPRZEDAŻY.
Wprowadzenie do psychologicznej sprzedaży, kluczowe aspekty psychologicznej sprzedaży.
Metody zwiększania obrotów.
METODY BUDOWANIA WEWNĘTRZNEJ MOTYWACJI JAKO PODSTAWA OSIĄGANIA SUKCESÓW.Najważniejsze czynniki usprawniające i utrudniające działania sprzedawców:
- Czynniki racjonalne - co można zmienić?
- Czynniki emocjonalne - jak uodpornić się na negatywne sygnały od klientów?
Skuteczność sprzedaży i stopień satysfakcji klienta a:
- Sposób myślenia o sprzedawaniu.
- Sposób myślenia o firmie, produktach i stylu wykonywanej pracy.
BUDOWANIE WIARYGODNOŚCI I ZAUFANIA W KONTAKTACH Z KLIENTAMI NA ETAPIE OTWARCIA SPRZEDAŻY.
Pozyskiwanie informacji o kliencie w początkowej fazie rozmowy handlowej.
Techniki szybkiego zdobywania zaufania klienta.
Tworzenie wpływowego wizerunku przez sprzedawce - zasady autoprezentacji.
Zasady wykorzystywania pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących.
Metody docierania do prawdziwych interesów klienta.
SPRZEDAŻ POPRZEZ ZASPOKAJANIE POTRZEB KLIENTA.
Czego można dowiedzieć sie od klientów, motywy zachowań (racjonalne i emocjonalne decyzje klientów).
Rozpoznawanie i wspieranie ujawnionych i nieujawnionych potrzeb klienta.
Kształtowanie umiejętności prezentowania korzyści adekwatnie do potrzeb klienta.
Wywieranie wpływu w procesie przedstawiania oferty - psychologiczne metody prezentacji produktów.
Budowanie scenariusza prezentacji w oparciu o zasady perswazji.
Kontakt z klientem jako okazja do zbierania informacji o potencjalnym niezadowoleniu - rozpoznawanie potrzeb nie zgłoszonych.
Kreatywne techniki sprzedaży.
TYPY OSOBOWOŚCI KLIENTÓW - PREFEROWANE STYLE ROZMOWY, OCZEKIWANIA.
Ocena typu klienta.
Potrzeby rożnych typów klientów (potrzeby merytoryczne, psychologiczne) - jak się do nich odnosić.Psychologiczne potrzeby klientów - jak je wykorzystywać, by skłonić do zakupu.
Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów klienta.
ZASTRZEŻENIA I ZAMKNIĘCIA.
Typowe zastrzeżenia twoich klientów - metody skuteczne w radzeniu sobie z obiekcjami.Dlaczego klienci nie kupują i jak usuwać powody odmowy zakupu?
Sposoby radzenia sobie z niewygodnymi pytaniami klientów i z reklamacjami.
Psychologiczne techniki finalizacji sprzedaży.