Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Efektywna sprzedaż czyli jak sprzedawać bez porażek

Efektywna sprzedaż czyli jak sprzedawać bez porażek
Status
Miejsce Małopolskie Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-11-13
Data zakończenia 2012-11-16
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2445/efektywna-sprzedaz-czyli-jak-sprzedawac-bez-porazek
Email
Kontakt
Business Bridge Group Sp.z o.o.
Opis
CELE SZKOLENIA:Pracownicy poprzez udział w szkoleniu rozwiną i wzmocnią swoje kompetencje zawodowe w zakresie: • Efektywnej i elastycznej komunikacji z klientami • Skutecznego i elastycznego reagowania na potrzeby klientów• Lepszego dbania o szczegóły będące podstawą jakości sprzedaży i obsługi klienta• Wzajemnego motywowania i inspirowania się do lepszej pracy na rzecz klienta • Lepszego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z klientem• Efektywniejszej pracy zespołowej w poszczególnych obszarach sprzedaży i obsługi klientaPROGRAM:1. Kreowanie wizerunku firmy poprzez osobę sprzedawcy.Rola wyglądu w kreowaniu pozytywnego wizerunkuCała prawda o uwodzeniu klientaRozpoznawanie potrzeb klienta. Typologia klienta.Komunikacja werbalna i niewerbalna w kreowaniu wizerunku firmyMowa ciała i jej zrozumienie u klientaZasady doboru garderoby w zależności od okoliczności, analiza kolorystyczna2. Standardy telefonicznej obsługi klienta.EtykietaPowitanie przez telefonEtapy rozmowy telefonicznej - dopasowanie sposobu konwersacji do typu rozmówcyUdzielanie informacjiTaktowne kończenie rozmowy3. Sprzedaż i techniki sprzedaży.Sugestywna sprzedaż i korzyści z niej wypływające.Techniki sprzedaży i ich wykorzystanie w recepcji- Reguła wzajemności- Zaangażowanie i konsekwencja- Społeczny dowód słuszności- Lubienie i sympatia- Komplementowanie- Autorytet- Referencje- Niedostępność i inne.Wizerunek Front Officer\"a, wizerunek miejsca pracy a obraz i marka Twojego firmy4. Organizacja czasu pracy i planowanie – zarządzanie czasem.Ustalanie priorytetów – metoda EisenhoweraPriorytety pracownika a priorytety przełożonych, współpracowników i klientówZasady i metody planowaniaPraca z celamiEliminacja pożeraczy czasuOrganizacja i umawianie spotkań, zasady współpracy z różnymi działamiKorespondencja tradycyjna, faksowa i elektronicznaZasady ujarzmienia poczty elektronicznej5. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.Trudny klientPostępowanie w przypadku reklamacji i zażaleńZachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowychMapa najczęściej spotykanych trudnościTRENER:Profesjonalny trener biznesu, wykładowca akademicki, specjalista w obszarze zarządzania, technik sprzedaży, komunikacji oraz umiejętności interpersonalnych.Z powodzeniem łączy wiedzę z doświadczeniem zdobytym podczas pracy zawodowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zarówno szkoleń jak i wykładów oraz ćwiczeń na wielu uczelniach wyższych oraz w biznesie. Lubi pracę z ludźmi i to że każda grupa, którą szkoli jest inna. Cechują ją duże umiejętności nawiązywania kontaktów, szybka weryfikacja i analiza informacji, dokładne słuchanie oraz sprawna reakcja na postawy słuchaczy.