Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA - CZYLI JAK WYPRZEDZIĆ KONKURENCJĘ? Intensywne warsztaty dla handlowców.

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA - CZYLI JAK WYPRZEDZIĆ KONKURENCJĘ? Intensywne warsztaty dla handlowców.
Status
Miejsce Małopolskie Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-11-19
Data zakończenia 2012-11-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/262/efektywna-sprzedaz-i-obsluga-klienta-czyli-jak-wyprzedzi-konkurencje-intensywne-warsztaty-dla-handlowcow-
Email
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
Opis
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA, czyli jak wyprzedzić konkurencję?INTENSYWNE WARSZTATY DLA HANDLOWCÓWCENA REGULARNA: 1950 PLN netto CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*) (*) Rabat – 15% obowiązuje, przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:• Poznają skuteczne, sprawdzone w praktyce zasady i techniki sprzedaży,   dzięki którym zdobędą zaufanie klientów konkurencji i zwiększą sprzedaż• Uświadomią sobie własne mocne strony oraz stworzą  Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego• Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w zakresie obsługi klienta oraz nauczą się  ich unikać• Nauczą się, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta  (zastrzeżenia, reklamacje, obiekcje)• Poznają sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami w pracy,   nauczą się przeciwdziałać wypaleniu zawodowemuPROGRAM SZKOLENIA:1. Kompetentny handlowiec: Wiedza – Umiejętności – Postawa. • Co decyduje o sukcesie w pracy handlowca? • Równanie sukcesu według Instytutu Perswazji• Zaprogramuj się na sukces –wykorzystanie programowania neurolingwityczne (NLP)   do zwiększenia efektów sprzedażowych2. Pięć etapów skutecznej rozmowy handlowej.3. Przygotowanie do rozmowy handlowej:• Co musisz wiedzieć przed spotkaniem z klientem?• Analiza Przewagi Konkurencyjnej• Check-lista:- informacje o firmie, - informacje o produkcie/usłudze, - informacje o sobie,- informacje o kliencie.4. Nawiązanie kontaktu z klientem, czyli skuteczna autoprezentacja handlowca:• Efekt pierwszego wrażenia• Zasady handlowego savoir-vivre• Komunikacja niewerbalna – w jaki sposób może wzmocnić nasz przekaz werbalny?  - mowa ciała: mimika, gesty, postawa ciała  - głos: niedoceniane narzędzie pracy handlowca5. Rozpoznanie potrzeb klienta. Jak to zrobić? • Metoda PCK – co naprawdę kupuje klient?• Aktywne słuchanie: pytania otwarte, pytania zamknięte, parafraza• Złota zasada rozmowy handlowej: 70/306. Prezentacja produktu za pomocą języka korzyści:• Zasady skutecznej argumentacji:- hot-dog: wykorzystanie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w sprzedaży- zjawisko "klęski urodzaju"• Dopasowanie prezentacji handlowej do typologii klienta• Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne – jak ich unikać?• "Czarna Lista" – zakazane zwroty w rozmowie z klientem7. "Za drogo" – jak radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta? • Podstawowe zasady negocjacji cenowych i techniki obrony ceny8. Inne typowe obiekcje klientów – techniki reagowania:• Bumerang• Pytania otwarte• Uprzedzanie• Referencje• Motywowanie9. Nowoczesne zasady finalizacji sprzedaży:• Analiza najczęściej popełnianych błędów10. Kluczowe reguły psychologii sprzedaży.11. Analiza własnych mocnych i słabych stron – sprzedawałbym więcej, gdyby…• Stworzenie Indywidualnego Planu Rozwoju Kompetencji Handlowych12. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników oraz zakończenie szkolenia.SZKOLENIE PROWADZI:Wiktoria CzyżewskaPsycholog biznesu, trener-ekspert, coach.Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.Handlowiec – praktyk, menedżer zespołu handlowego.Posiada jedenastoletnie, poparte sukcesami, doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B), w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji handlowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe), osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, automotywacja) oraz menedżerskich (zarządzanie zespołem, systemy motywacyjne). Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (m.in. dla kadry menadżerskiej Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Kancelarii Sejmu RP, ArcelorMittal Poland, DPD Polska, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Budoserwis Sp. z o.o., Arcen Polska, Berghaus Poland, TREFL-Kraków, SALEWA, Polami, Masonite Sp. z o.o., Euro-Tax.pl, PUP Tychy). Firmy przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., Najwyższa Izba Kontroli, TUV Rheinland Polska, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Bank Zachodni WBK, KOMIN-FLEX, PKO Bank Polski, REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Raiffeisen Bank Polska S.A., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., , Mifamaroll Sp. z o.o., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH Inżynieria Środowiska, ELTRANS Sp. z o.o., PUP Chodzież, PUP Wieliczka,CentrumInformatyki Sp. z o.o. i wiele innych…CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• 2 obiady• 4 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYZe względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 3 osób! MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY biuro@evolvo.pl www.evolvo.pl