Ogłoszenia targów i szkoleń
Efektywne prowadzenie zebrań i spotkań zpracownikami.
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-11-19 |
Data zakończenia | 2012-11-21 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3924/efektywne-prowadzenie-zebran-i-spotkan-zpracownikami |
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
Opis
EFEKTYWNE PROWADZENIE ZEBRAŃ I SPOTKAŃ Z PRACOWNIKAMICENA REGULARNA: 990 PLN netto CENA FIRST MINUTE: 840 PLN netto (*) (*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY: ? poznają kluczowe zasady skutecznego prowadzenia zebrań i spotkań z pracownikami? dowiedzą się, jak określać i osiągać cele poprzez zebrania? nabędą/udoskonalą umiejętności usprawniania komunikacji podczas zebrania? dowiedzą się, jak kształtować przestrzeń rozmowy i tworzyć atmosferę wzajemnej akceptacji? poznają techniki prezentacji i moderacji – od przygotowania odpowiednich materiałów poprzez właściwe ich stosowanie po podsumowanie spotkania? dowiedzą się, jak aktywizować uczestników? dowiedzą się, jak pokonać własną tremę i jak radzić sobie ze stresem uczestników spotkaniaPROGRAM SZKOLENIA: I USTALENIE CELU SPOTKANIA I JEGO REZULTATÓW 1. Określanie tematu przewodniego. 2. Ustalenie planu przebiegu spotkania. 3. Rodzaje zebrań ze względu na ich cel: a. informacyjne b. problemowe (wspólne rozwiązywanie problemów) c. decyzyjne (wspólne podejmowanie decyzji) d. szkoleniowe e. integracyjne (integracja załogi, święta, jubileusze) II ETYKIETA W PROWADZENIU ZEBRAŃ I SPOTKAŃ Z PRACOWNIKAMI. 1. Zaproszenia, potwierdzenia obecności. 2. Ustalanie kontraktu – co wolno, czego nie wolno. 3. Uczestnicy przyjezdni i miejscowi. 4. Sposób ustawienia sali i rozsadzenia uczestników. III PRZYGOTOWANIE ZEBRANIA 1. Ustalenie miejsca, czasu, terminu (agenda). 2. Opracowanie listy uczestników. 3. Forma i struktura spotkania. 4. Określenie tematów do przygotowania przez uczestników na spotkanie. 5. Przekazanie wszystkich informacji organizacyjnych uczestnikom. IV PRZEPROWADZENIE ZEBRANIA 1. Kompetencje osobiste. a. gospodarz spotkania a jego lider b. prezentowanie a moderowanie c. sztuka empatii d. motywacja 2. Komunikacja a. jak zrozumieć i zaakceptować innych – tworzenie "tej samej częstotliwości" b. hierarchia zawodowa uczestników a partnerskie relacje w trakcie zebrania c. wymiana poglądów d. sporządzanie notatek 3. Jak sobie radzić z nudą, dekoncentracją, stresem uczestników. 4. Jak efektywnie zarządzać czasem w trakcie zebrania. V TECHNIKI PREZENTACJI 1. Przygotowania formalne. 2. Przygotowanie merytoryczne, materiały pisemne, zestawienie głównych tez. 3. Używanie pomocy technicznych i wizualizacja. 4. Przeprowadzenie prezentacji. a. jak mówić zrozumiale? b. mowa ciała c. właściwe wykorzystanie mediów podczas prezentacji d. przezwyciężanie stresu e. mocne argumenty wobec sprzeciwu VI TECHNIKI MODERACJI 1. Podstawowe zasady. 2. Techniki zadawania pytań. 3. Fazy moderacji. VII PODSUMOWANIE ZEBRANIA 1. Wnioski z dyskusji. 2. Przekazanie zaleceń. SZKOLENIE PROWADZI:Wiktoria CzyżewskaPsycholog biznesu, trener-ekspert, coach.Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.Handlowiec – praktyk, menedżer zespołu handlowego.Posiada jedenastoletnie, poparte sukcesami, doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B), w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji handlowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe), osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, automotywacja) oraz menedżerskich (zarządzanie zespołem, systemy motywacyjne). Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (m.in. dla kadry menadżerskiej Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Kancelarii Sejmu RP, ArcelorMittal Poland, DPD Polska, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Budoserwis Sp. z o.o., Arcen Polska, Berghaus Poland, TREFL-Kraków, SALEWA, Polami, Masonite Sp. z o.o., Euro-Tax.pl, PUP Tychy). Firmy przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., Najwyższa Izba Kontroli, TUV Rheinland Polska, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Bank Zachodni WBK, KOMIN-FLEX, PKO Bank Polski, REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Raiffeisen Bank Polska S.A., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., , Mifamaroll Sp. z o.o., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH Inżynieria Środowiska, ELTRANS Sp. z o.o., PUP Chodzież, PUP Wieliczka,CentrumInformatyki Sp. z o.o. i wiele innych…CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• obiad• 2 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY biuro@evolvo.pl www.evolvo.pl