Ogłoszenia targów i szkoleń
Efektywne wywieranie wpływu
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3361/efektywne-wywieranie-wplywu |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Efektywne wywieranie wpływu>>>
Warsztat szkoleniowy Efektywne wywieranie wpływu składa się części teoretycznej (psychologicznych podstaw perswazji) oraz z części praktycznej (stosowanie poznanych narzędzi poprzez realizację ćwiczeń i zadań).
Potrafimy się komunikować z innymi i każdy, w sposób mniej lub bardziej świadomy, wywiera wpływ na inne osoby, skutek działania bywa jednak często odmienny od zamierzonego. Wywieranie wpływu to sposób na pozyskanie zwolenników.
Warsztat szkoleniowy pozwoli poznać, przyswoić i zastosować narzędzia wywierania wpływu, stosowane z powodzeniem przez mistrzów perswazji.
Warsztat przekaże treści związane z efektywnym wywieraniem wpływu i w sposób istotny dotknie zagadnień etyki biznesu.
Korzyści dla Firmy- Pozyskanie narzędzi usprawniających pracę z ludźmi i podnoszącymi efektywność osobistą.- Zwiększona świadomość na rodzaje wpływu.- Umiejętności i zdolności do przekazania narzędzi innym.
Uczestnicy nauczą się- Być skutecznymi w dyskusjach.- Opracowywać elastyczną strategię wywierania wpływu dla każdej okazji czy sytuacji, w której chodzi o wywarcie wpływu na drugą stronę.- Być przekonującymi podczas wystąpień publicznych.- Być bardziej uodpornionymi na wpływy.
Program szkolenia1. Czym jest wywieranie wpływu: o co oznacza wywieranie wpływuo czym jest perswazja,o perswazja a inwazja,o wywieranie wpływu a władza i manipulacja,o obszary i sytuacje wywierania wpływu.2. Model wywierania wpływu: o Strategie i taktyki ekspresywnego wywierania wpływu.o Pośrednie wywieranie wpływu.3. Indywidualne techniki doskonalenia wywierania wpływu: o mocne i słabe strony osobowe,o wywieranie wpływu podczas wystąpień publicznych.4. Planowanie wywierania wpływu: o Cele (SMART) taktyki i planowanie wywierania wpływu,o Struktura procesu wywierania wpływu,o Jak zapobiegać uleganiu wpływom osób stosujących techniki – rozpoznawanie i rozbrajanie.5. Wywieranie wpływu w przekazie niewerbalnym: o Wywieranie wpływu, a pierwsze wrażenieo Co mówi Twoja mowa ciała – diagnoza i dostosowanie się do rozmówcy.o Synchronizacja własnej mowy ciała z rozmówcą gwarancją sukcesu w wywieraniu wpływu.6. Perswazja w argumentacji: o Argumentacja jednostronna i dwustronna.o Wzmacnianie siły przekazu argumentacji.o Budowanie swojego wizerunku w rozmowie na poziomie świadomym.7. Systemy reprezentacji: o Predykaty i wyrażenia w predykatach – metody na rozpoznanieo Preferowany system reprezentacji – określanie i dostosowanie się.8. Metaprogramy i ich wpływ na postawę w działaniu. o Dążenie – Unikanie.o Wewnętrzny – Zewnętrzny.o Ja – Inni.o Podobieństwa – Różnice.o Ogólny – Szczegółowy.o Procedura – Opcje.9. Narzędzia i mechanizmy wpływające na większe możliwości zapamiętywania informacji: o Pętla fonologiczna.o Struktura informacji.o Efekty pamięciowe – efekt pierwszeństwa i efekt świeżości.o Efekt powtórzeń.o Efekt inności.o Efekt synergii.o Efekt interferencji.o Efekt partycypacji.10. Reguły wywierania wpływu: o Lubienie.o Wzajemności.o Społeczny dowód słuszności.o Niedostępności.o Konsekwencji.o Autorytet.o Rekomendacje.o Kontrastu.o Podobieństwo.o Zaangażowanie.o Kwalifikowane pytania zwrotne.o Stopa w drzwiach.o Drzwiami w twarz.o Na szczeniaka.
Szkolenie prowadzi:
Marzena Szczepanik
Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.
SZKOLENIA