Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Efektywne zarządzanie czasem

Efektywne zarządzanie czasem
Status
Miejsce Małopolskie Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-11-13
Data zakończenia 2012-11-16
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2570/efektywne-zarzadzanie-czasem
Email
Kontakt
Business Bridge Group Sp.z o.o.
Opis
CELE SZKOLENIA:- poznanie narzędzi pozwalających planować i ustalać priorytety- poznanie zasad i nabycie umiejętności precyzyjnego określania celów  i efektywnego planowania czasu- rozpoznanie słabych i mocnych stron swojego indywidualnego stylu zarządzania i zasobów energii- poznanie narzędzi pozwalających efektywnie zarządzać czasem- poznanie sposobów na asertywną eliminację \"pożeraczy czasu\"PROGRAM:1. Czym jest a czym nie jest zarządzanie w czasie.2. Wewnętrzni i zewnętrzni \"pożeracze czasu\".3. Ustalanie priorytetów.4. Matryce zarządzania.5. Zasady planowania zadań.6. Metoda 20/80 tzw. \"zasada Pareto\", reguła 60/40, metoda ABC, prawo Parkinsona,      zasada "słoika" - Stephena Covey’a, zasada SMART...7. 5 pytań planowania.8. 5 kroków planowania.9. Zasady efektywnego, czyli asertywnego delegowania.10. Planowanie roczne, kwartalne, miesięczne i dzienne:      - metoda Gantta,      - metoda ALPEN.11. Krzywa dobowej wydajności.12. Równoważnie wydajności/aktywności i relaksu.13. Prawdziwy i oszukany odpoczynek.14. Techniczne aspekty i narzędzia pomocne w zarządzaniu czasem.TRENER:Dyrektor regionalnego oddziału, największej spółki infrastrukturalnej dla sektora finansowego w Europie Centralnej i Wschodniej, odpowiedzialny m.in. za prowadzenie Biura Obsługi Klienta.Absolwent Akademii Trenerów Biznesu GRUPA SET oraz Programu CoachWise Essentials™, którego to metody wykorzystuje na prowadzonych przez siebie szkoleniach. Ukończył liczne szkolenia z zakresu obsługi klienta, autoprezentacji i modelowania relacji z klientami strategicznymi.Studiował kierunek "Pedagogika ogólna i specjalna" na Uniwersytecie Zielonogórskim oraz "Międzynarodową ekonomikę przedsiębiorstw" na Europa-Universität Viadrina we Frankfurcie nad Odrą.Doświadczony handlowiec i menedżer zarządzający zespołami pracowników "front office", dzięki czemu dysponuje bogatą wiedzą i umiejętnościami w tym obszarze. Pracował w Polsce i za granicą m.in. dla koncernu Dr Oetker. Wypromował i bezpośrednio przyczynił się do wzrostu sprzedaży w firmach, z którymi współpracował.Ukończył kilkadziesiąt kursów i szkoleń w obszarach finansów, prawa, obsługi klienta, sprzedaży, zarządzania i budowania wizerunku.Dzięki swoim dużym osiągnięciom menedżerskim i sprzedażowym skutecznie pomaga firmom w opanowaniu wirtuozyjnych umiejętności miksowania etycznej dyplomacji, asertywnej skuteczności odmawiania, pozyskiwania i zjednywania sobie klientów, oraz wielu innych umiejętności, przydatnych do skutecznego zarządzania relacjami i rozwijania swojej kariery, z punktu widzenia pracownika działu "front office\".