Ogłoszenia targów i szkoleń
Efektywne zarządzanie zespołem
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3073/efektywne-zarzadzanie-zespolem |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Podczas szkolenia zostaną przedstawione praktyczne metody doskonalenia pracy podwładnych. Uczestnicy nauczą się je stosować i wykorzystywać w kierowaniu zespołami. Szkolenie koncentruje się na skutecznym zarządzaniu pracownikami, a jego celem jest maksymalizacja efektywności podwładnych.Celem szkolenia jest:Identyfikacja i rozwój umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania zespołami ludzkimi,Rozwinięcie umiejętności przywódczych przydatnych w kierowaniu personelem,Doskonalenie umiejętności budowania własnego autorytetu,Poznanie i wykorzystywanie metod wywierania wpływu na podwładnych,Doskonalenie umiejętności stosowania zasad efektywnej komunikacji,Praktyczne wdrożenie i stosowanie okresowej oceny pracowników jako narzędzia zarządzania i motywowania. Program szkolenia1. Budowanie autorytetu - wprowadzenie do zagadnień zarządzaniaZarządzanie, a przywództwo,Budowanie autorytetu, wizerunku przywódcy,Źródła władzy przywódcy,Pożądane umiejętności przywódcy w nowoczesnym zarządzaniu,Elastyczne przywództwo wg Hersey\'a i Blancharda2. Kierowanie zespołem pracownikówCechy efektywnego zespołu,Budowanie i rozwój zespołu,Style kierowania zespołem,Reguły współpracy w zespole,Predyspozycje członków zespołu do wykonywania określonych zadań,Planowanie celów dla zespołu,Koordynacja działań zmierzających do osiągnięcia postawionych celów3. Zasady skutecznego kierowania ludźmiPorozumiewanie się i komunikacja,Zasady zjednywania ludzi,Umiejętności przekonywania i wywierania wpływu na ludzi,Socjotechniki w zarządzaniu4. Motywowanie w zarządzaniuPozapłacowe środki i zasady pobudzania motywacji,Delegowanie uprawnień,Znaczenie delegowania,Sfery delegowania,Znaczenie kary i nagrody5. Rozwój umiejętności zespołuMotywacyjne znaczenie oceny,Poziom kompetencji członków zespołu obecny i oczekiwanyIdentyfikowanie obszaru rozwoju umiejętności - metoda elementów ważonych,Planowanie pracy z podwładnymi - plan coachingu,Monitorowanie i dokumentowanie postępów - karta rozwoju umiejętności (KRU)6. Prowadzenie rozmów coachingowych, oceniającychUmiejętności niezbędne podczas rozmowy oceniającej z pracownikiem: - formalny a osobisty charakter rozmowy,- aranżacja miejsca prowadzenia rozmowy, aktywne słuchanie, sposoby zadawania pytań,Budowa planu działań korygujących,Ustalenie razem z pracownikiem kryteriów pomiaru efektywności realizacji celów,Ocena okresowa - typowe błędy związane z oceną pracowników