Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Efektywność Osobista

Efektywność Osobista
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-21
Data zakończenia 2012-11-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2203/efektywnosc-osobista
Email
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
Opis
Temat szkolenia:Efektywność Osobista-radzenie sobie ze stresemCel:Uświadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy. Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Wypracowanie wiedzy i metodologii radzenia sobie ze stresem negatywnym. Poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem. Zmiana postaw uczestników warsztatów umożliwiająca rozwijanie zachowań asertywnych. Nauka sposobów asertywnego zachowania się w konkretnych interakcjach. Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do siebie oraz poznanie technik radzenia sobie ze stresem. Zapoznanie uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany" oraz pozwalają zachować dobre relacje pomiędzy stronami konfliktu. Rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji. Poznając schemat procesu komunikacyjnego i odkrywając własne nawyki komunikacyjne uczestnicy szkolenia nauczą się świadomie wpływać na jakość osobistych kontaktów. Będą umieli rozpoznawać i stosować niewerbalne sygnały komunikacyjne. Nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi. Korzyści: Zaznajomienie uczestników w pojęciem "stres" oraz z przyczynami stresu Wypracowanie wiedzy i metodologii radzenia sobie ze stresem negatywnym Zmiana postaw uczestników warsztatów umożliwiająca rozwijanie zachowań asertywnych Nauka sposobów asertywnego zachowania się w konkretnych interakcjach Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do siebie Zwiększenie kontroli nad emocjami. Zapoznanie uczestników z sytuacją konfliktu; Rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów Radzenia sobie w trudnych sytuacjach; połączenie zarządzania konfliktem i motywowania pracowników.Z przyjemnością podejmiemy się przygotowania warsztatów z wymienionego zakresu bazującego na Państwa potrzebach!Zapraszamy do kontaktu: beata.motor@superszkolenia.pl