Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Efektywny handlowiec

Efektywny handlowiec
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-12-11
Data zakończenia 2012-12-11
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3551/efektywny-handlowiec
Email
Kontakt
SYNTEZA [Szkolenia-Konsulting]
Opis
Miejsce i termin szkolenia proszę uzgadniać z naszymi Konsultantami:32 281 62 31szkolenia@synteza.plPROGRAMDzień pierwszy1. Rozpoczęcie warsztatówPrzedstawienie się trenera i UczestnikówZebranie indywidualnych oczekiwań i diagnoza trudnościĆwiczenia integrujące - budujące atmosferę zaufania i otwartości2. Efektywna komunikacja, czyli techniki które warto stosować Skuteczna komunikacja werbalna i niewerbalna Dialog zamiast monologu - techniki aktywnego słuchania Umiejętność zadawania pytań w rozmowie z klientem Ekspresja słów i znaczenie ciszy w rozmowie telefonicznejWarsztat: Uczestnicy identyfikują bariery na drodze do zrozumienia klienta oraz dokonują diagnozy pod kątem efektywnych metod komunikacji w sprzedaży.3. Budowanie własnej skuteczności od pierwszego kontaktu Efekt pierwszego wrażenia w kontakcie bezpośrednim a telefonicznymBudowanie płaszczyzny porozumienia z klientem Zawodowy savoir - vivre, czyli sztuka kreowania własnego wizerunkuReferencje /polecenia/ - zadowolony klient źródłem nowej sprzedażyWarsztat: Grupa pracuje w parach, Uczestnicy prowadzą rozmowy sprzedażowe, na różnych etapach starają się osiągnąć zakładany cel. Ćwiczenie uczy nawiązywania kontaktu i budowania relacji.4. Zarządzanie emocjami w kontakcie z klientem - przezwyciężanie barier związanych z procesem sprzedaży Wpływ emocji na proces sprzedaży i sposoby przejmowania kontroli nad rozmową Język perswazji - komunikaty adekwatne do sytuacji i siła przekonywania słowemW co grają ludzie? Przykłady manipulacji i strategie przeciwdziałania Elastyczna asertywność kontra postawa agresywna lub bierna, czyli świadomy wybór stylu porozumiewania się  5. Analiza własnej efektywności pracy w kontekście zarządzania czasemZdefiniowanie indywidualnych celów zawodowych i prywatnychPriorytety, czyli wartości organizujące nasz czasMoja firma partnerem realizacji moich celówOcena własnych umiejętności zarządzania czasem / SMART/6. Realizacja zadań zawodowych - zarządzanie czasem na co dzieńDiagnoza wykorzystania czasu na przykładzie własnego stanowiska pracyDobra organizacja dnia - indywidualne preferencje Jak zwiększyć efektywny czas sprzedaży - pochłaniacze czasu Zmiana planu pracy - nieprzewidziane zdarzeniaWarsztat: Uczestnicy pracują w parach, tworzą idealny dzienny harmonogram pracy, identyfikują "złodziei czasu", rozpoznają własne preferencje dotyczące tzw. krzywej aktywności.Dzień drugi1. Radzenie sobie ze stresemCo zrobić z zadaniami, których nie udało się zrealizować?Zarządzanie czasem a budowanie relacji z klientami i dobra atmosfera w pracyAsertywność metodą na kontrolowanie stresu w pracy pod presją czasu2. Piramida skuteczności a siła własnej motywacjiTrafna maksyma: "Pracuj mądrzej, nie ciężej"Automotywacja - kształtowanie poczucia własnej skutecznościPrzekonania i nawyki, jako przeszkoda lub pomoc w podejmowaniu skutecznych działańSekrety sukcesu - siła zespołuWarsztat: Uczestnicy pracują w 2 zespołach, identyfikują czynniki niezbędne do pełnego zaangażowania oraz demotywatory, które utrudniają osiąganie celów zawodowych.3. Świadomość własnej odpowiedzialności i budowanie skuteczności sprzedażyRozmowa z nieznanym klientem i sposoby na jego pozyskanie Reaktywacja, jako odnowienie relacji z klientem, który dawno nie kupowałKontakt ze znanym klientem, czyli stała współpraca i bazowanie na zaufaniu4. Standardy profesjonalnej rozmowy bezpośredniej i telefonicznejOrganizacja pracy i techniki ułatwiające koncentrację na kliencieStruktura efektywnej rozmowy - skrypt standardowy i indywidualne koncepcjePrezentowanie oferty handlowej - \"oferta nie do odrzucenia\", czyli co nas wyróżnia na rynku Werbalne judo, jako recepta na obiekcje klienta /krytyczne momenty/ - indywidualizacja podejścia do problemu i standard reakcji na zastrzeżeniaWarsztat: Studium przypadku - Uczestnicy identyfikują profile klientów, bariery na drodze do współpracy, znajdują możliwe rozwiązania, planują strategie działania i przygotowują optymalne scenariusze rozmów telefonicznych z klientem. 5. Psychologiczne aspekty trudnych zachowań klientów i układanie strategii sprzedażyJakie zachowanie jest dla mnie trudne? AutoanalizaTypy klientów /Wojownik, Mądrala, Gaduła, Sceptyk i Przyjaciel/ - trudne zachowania, które dekoncentrują podczas rozmowy i strategie efektywnego postępowaniaModel podejścia skoncentrowany na zachowaniu klienta - czyli jak nie dać się zaskoczyć!Warsztat: Scenki w parach obrazujące wybrane sytuacje zawodowe w obszarze sprzedaży. Ćwiczenie ma na celu rozwijanie umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej, a na bazie feedbacku - identyfikację mocnych stron i ograniczeń.6. Podsumowanie zajęć i wyciągnięcie wnioskówJak wykorzystam zdobyte umiejętności w pracy z klientem?Indywidualne konsultacje dla Uczestników zajęćOcena zajęć - ankieta ewaluacyjnaRozdanie imiennych certyfikatówPełen program i informacje nt. organizacji szkolenia