Ogłoszenia targów i szkoleń
Efektywny handlowiec
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Oddział Kraków, ul. Mogilska 65, budynek M65 Meduza. |
Data rozpoczęcia | 2012-12-03 |
Data zakończenia | 2012-12-04 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3607/efektywny-handlowiec |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Treść i konstrukcja programu mają na celu zwiększenie efektywności sprzedaży. Program ten uczy skuteczności sprzedaży podczas rozmów z klientami oraz podczas wizyt handlowych. Szkolenie ukierunkowane jest na stosowanie zaawansowanych technik sprzedaży oraz doskonalenie umiejętności negocjacyjnych.Cele szkolenia:- zwiększenie sprzedaży- poznanie różnych rodzajów technik sprzedaży- zwiększenie skuteczności poprzez wykorzystanie technik sprzedaży- nabycie umiejętności pozwalających na zwiększenie swojego koszyka klientów- poprawa umiejętności nawiązywania kontaktu interpersonalnego z klientem- nabycie umiejętności stosowania odpowiedniej taktyki autoprezentacyjnej- umiejętność prezentacji i rozszerzania oferty handlowej- kształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatoraProgram szkolenia1. Sprzedaż a filozofia marketingowego funkcjonowania firmy - czyli jak i po co pozyskać klienta2. Handlowiec/Sprzedawca jako podstawowa wizytówka firmy3. Kim jest klient biznesowyodmienność postrzegania sytuacjiklasyfikacja nabywców/rozmówcówźródła wiedzy o kliencie - firmiemotywacja i potrzeby klientów, firma a ludzieidentyfikacja potrzebkontakt i rozmowa z trudnym klientem4. Planowanie i organizacja pracy własnej handlowcaistota i elementy pracy własnejpostrzeganie rzeczywistości przez cele, budowanie systemów wartościumiejętność zarządzania czasemzasady organizacji pracywłaściwe wykorzystanie informacjiprzygotowanie planu pracyekonomia czasu pracy - ile czasu należy poświęcić klientowi5. Wyposażenie - narzędzia pracydruki zamówień, foldery, katalogistandardy w zbieraniu zamówieńbudowanie bazy danych o klientachnotatki dotyczące klienta i rynkuraportowanie sprzedaży - opracowanie systemu raportowania, znaczenie raportówzarządzanie grupą klientów - rodzaje grup klientów6. Wygląd zewnętrzny i efekt ,,pierwszego wrażenia\"powitanie i przedstawienie sięzasada ,,60 - 30 - 10\"ogólne zasady ubierania sięelementy " wyposażenia " sprzedawcy7. Rozpoznanie potrzeb klienta i dookreślenie jego sytuacjiumiejętność zadawania pytańznaczenie pytań i ich rolarodzaje pytańkolejność pytańtechniki zadawania pytańzasady formułowania pytań8. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacjiumiejętność nawiązania kontaktuprezentacja własnej oferty handlowej ( etapy, metody i skuteczność )język korzyści nabywcypodanie ceny we właściwy sposób czyli kiedy i jak o niej mówićscenariusz rozmowy z klientemfinalizowanie transakcji9. Proces sprzedaży jako wyraz relacji w biznesieco to jest sukces w sprzedażyrozpoznanie rynku - poszukiwanie klientów, segmentacja klientówco firmy a co ludzie kupują - potrzeby klienta i nabywcyrozpoznanie sytuacji klientasposoby podejmowania decyzji przez nabywcę, struktura podejmowania decyzjikonflikt sprzedawca - klient ?, przyjmowanie reklamacjiwizyty handlowe - pierwsza wizyta handlowa, kolejna wizyta handlowa10. Zastrzeżenia i obawy klientów - jak sobie z nimi radzićprzyczyny i rodzaje obaw i zarzutówpodstawowe zasady radzenia sobie z zastrzeżeniamitechniki odpierania zastrzeżeń11. Odkrywanie i pokonywanie obiekcji klientarodzaje i źródła obiekcjipostawy sprzedawcy wobec obiekcjizasady postępowania przy pokonywaniu obiekcjizasady postępowania z reklamacjamiumiejętność szukania kompromisu12. Relacje w miejsce transakcji - zasady i zalety budowanie stałej współpracystrategie cenowo - upustowo - terminowekształtowanie polityki cenowej i terminów płatnościdziałania promocyjne i lojalnościoweinne elementy budowania więzi z klientem13. Profesjonalne negocjacje handloweprzygotowanie i prowadzenie negocjacji handlowychfazy negocjacjiskuteczne taktyki negocjacyjnewywieranie wpływu podczas negocjacjigry i symulacje negocjacyjne - ćwiczenia14. Na zakończenie - czyli umiejętność finalizowania rozmowyJak umiejętnie finalizować rozmowę i sporządzać umowęJak sprawić by Państwa partner handlowy pozytywnie zapamiętał rozmowę15. Podsumowanie szkolenia - indywidualny feedback.