Ogłoszenia targów i szkoleń
Efektywny telemarketing - NTBC
Status | |
---|---|
Miejsce | Łódzkie Łódź |
Data rozpoczęcia | 2011-07-21 |
Data zakończenia | 2011-07-22 |
www | http://www.ntbc.pl |
szkolenia@ntbc.pl |
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o.
“Centrum Biurowe Targowa 35”
ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź
Dział Szkoleń:
tel.: 42 298 09 61
Opis
Program rozwoju umiejętności – szkolenie otwarte
Obecnie każdy z nas jest przynajmniej raz dziennie atakowany przez osoby, które chcą nam przedstawić „korzystną ofertę” przygotowaną oczywiście „specjalnie dla nas”. Zazwyczaj nasze reakcje na takie działania telemarketerów są negatywne.
Przyczyna naszego oporu nie leży w warunkach oferty – bo nawet nie dochodzi do jej przedstawienia! Co sprawia, że jako adresaci takich telefonów, uciekamy z kontaktu z telemarketerem? Najczęściej jest to jego zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy. Zresztą to nawet nie są rozmowy, lecz monologi telemarketerów.
Jeśli pracują Państwo w telemarketingu, a wynagrodzenie jest uzależnione od efektywności realizacji postawionych celów – zapraszamy na szkolenie.
Jesteśmy po to, aby nauczyć Państwa posługiwania się skutecznymi technikami telemarketingowymi.
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie otwarte, przeznaczone dla:
Doradców handlowych,
Przedstawicieli handlowych,
Pracowników działów telemarketingu.
Szefowie działów sprzedaży i telemarketingu także są mile widziani...
Szkolenia odbywają się w sali konferencyjnej naszej firmy New Trend Business Consulting, przy ul. Dowborczyków 30/34 w Lodzi.
Pracujemy w grupie maksimum do 10 uczestników, metodą warsztatową 3T (Teoria/Trening/Tabela).
Program szkolenia
Dzień I
1. Rola oraz odpowiedzialność telemarketera:
• Kto to jest telemarketer?
• Zadania telemarketingu,
• Narzędzia pracy telemarketera,
• Stres i motywacja w pracy telemarketera.
2. Praca z klientem:
• Psychologiczne potrzeby klientów,
• Typologia klientów,
• Zasady sondowania opinii klienta,
• Definiowanie interesów klienta.
Osobisty profil komunikacji telemarketera:
• Jego zasoby i ograniczenia dla postawy w pracy,
• Wpływ profilu komunikacji na współpracę z różnymi typami klientów.
Dzień II
1. Techniki i narzędzia pracy telemarketera:
• Skrytpy i scenariusze – efektywna praca z tymi narzędziami,
• Zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• Metody zakotwiczania rozmowy,
• Techniki pobudzania zainteresowania ofertą,
• Dialog, a nie przemowa – indywidualizacja kontaktu z klientem,
• Techniki wywierania wpływu na decyzje klienta,
• Asertywność w pracy telemarketera,
• Radzenie sobie z zastrzeżeniami do składanej oferty oraz do telemarketerów jako grupy pracowniczej,
• Metody konfrontacji z ofertami konkurencji,
• Radzenie sobie z emocjami klienta.
Podczas szkolenia pracujemy z zestawami telefonicznymi oraz kamerą.
Prowadząca:
Małgorzata Piasecka – Senior Trener i Konsultant, Coach w firmie NTBC.
Ekspert w dziedzinie sprzedaży i szkoleń: zarządzała działami sprzedaży, przeprowadziła ponad 1500 godzin treningów i coachingów handlowych. Opracowała i dostarczyła programy szkoleniowe dla wielu firm działających w B2B (branża techniczna).
Wdrożyła w kilku działach handlowych system pracy z zastosowaniem prospectingu.
Pracuje metodą warsztatową, symulacji, scenek z kamerą video.