Ogłoszenia targów i szkoleń
ePR - działania Public Relations w Internecie
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-12-17 |
Data zakończenia | 2012-12-17 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/378-epr-dziaania-public-relations-w-internecie.html |
biuro3@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
PRACOWNIA KOMPETENCJI
www.pracowniakompetencji.pl
tel. 22 621 00 62
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu, reklamy, PR chcących zwiększyć swoje kompetencje z zakresu zarządzania działaniami PR w Internecie.
Cele Szkolenia
Zapoznanie uczestników z zagadnieniem jak skutecznie wykorzystywać Internet jako narzędzie komunikacyjne, a także jak kreować wizerunek firmy przy pomocy Social Media.
Program szkolenia
Internet - piąta władza
Czym Internet różni się od mediów tradycyjnych?
Wyniki badań obecności sektora MSP w Internecie i Social Mediach
Mieć blogera za przyjaciela?
Czy zakładać blogi firmowe?
Jak współpracować z blogerami?
Pozytywne przykłady kampanii z udziałem blogerów
Nowe państwo Facebook
Co to jest social media?
Zasady prowadzenia komunikacji w social media
Fenomen Facebooka
Dekalog social media
Jak prowadzić komunikację w serwisach społecznościowych?
Na co zwracać szczególną uwagę?
Szanse i zagrożenia obecności w social media
Komunikacja 24/7 - kryzys w Internecie
Możliwe przyczyny kryzysu w social media.
Komunikacja kryzysowa.
Jak sytuację kryzysową przekuć w sukces?
Facebook od podstaw
Dlaczego fan-page?
Do czego służą aplikacje?
Co kryje regulamin Facebooka?
Działania strategiczne
Jak przygotować strategię obecności w social media?
Na co zwrócić uwagę?
Ćwiczenia praktyczne
Dekalog social media
Jak prowadzić komunikację w serwisach społecznościowych?
Na co zwracać szczególną uwagę?
Szanse i zagrożenia obecności w social media.
Kampanie z sukcesem
Przykłady kreatywnych działań w sieci
Forma szkolenia
Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji moderowanych, prezentacji, a także ćwiczeń.
Trener
Specjalistka w zakresie PR związana z branżą od wielu lat, główne specjalizacje to: public relations, kreowanie wizerunku, rzecznictwo prasowe, współpraca z dziennikarzami (media relations), działania wizerunkowe i komunikacyjne w Internecie, social media
Dwukrotnie nominowana do prestiżowej nagrody public relations PRotony. Obecnie prowadzi własną agencję PR i jest współautorką PR-owego serwisu branżowego
Prowadziła działania public relations m.in dla projektu Szlachetna PACZKA Stowarzyszenia WIOSNA. Pracowała też jako specjalista ds. public relations gdańskich instytucji kulturalnych oraz festiwali ogólnopolskich
Współpracowała z Agencją Eventową LIVE w zakresie PR przy evencie Orlen Monster Jam
Prowadziła autorskie zajęcia w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy pt. "ePR - wykorzystanie Internetu w działaniach Public Relations"
Pracowała w Media Regionalne jako wydawca On-Line nadzorując wszystkie materiały ukazujące się w serwisie internetowym, a także planowała i realizowała promocję serwisu w Internecie
Trener z zakresu PR i ePR w programie ProKultura dla Narodowego Centrum Kultury, przeznaczonym dla przedstawicieli organizacji zajmujących się działalnością kulturalną
Pracowała jako ePR Account Manager w agencji PR
Była specjalistą ds. Public Relations w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
W czerwcu 2008 roku zajęła I miejsce w konkursie Forum Praktyki Gospodarczej
W grudniu 2007 roku występowała na Kongresie "Nowe Trendy w Reklamie 2008", organizowanym przez ECU MARKETING (case study - blog marki Rimmel)
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 800 zł (+23% VAT).
W cenę wliczone są:
jednodniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych)
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Miejsce
Miejsce szkolenia:
Pracownia Kompetencji
Opis
Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.