Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-05-25
Data zakończenia 2011-05-26
www http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/25-26-05-2011-2.htm
Email szkolenia@multitrain.pl
Kontakt
Paulina Groszyk Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń tel: 22 3929392 fax: 22 2442537
Opis
Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści wynikających z prowadzenia działań marketingowych na portalach społecznościowych. Prowadzący głównie skupią się na facebooku, gdzie pokażą całą gamę narzędzi, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w przyszłości do planowania kampanii, prowadzenia funpage'a, a także analizować statystyki. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się: Jak prowadzić udane działania w najpopularniejszych społecznościach? Jak projektować strategię obecności marki w Social Media? Prowadzący: Paweł Karaś - Head of Facebook Sale, ARBOinteractive Polska Account Executive, ARBOinteractive Polska Jak założyć fanpage i korzystać z Facebooka jako marka? Jak działają aplikacje na Facebooku? Jak budować zasięg działań w mediach społecznościowych? Jak mierzyć działania w społecznościach? W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media? Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach? Program/zakres szkolenia: 1. Media społecznościowe, 2. Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii. 3. Co wolno a czego nie wolno w social mediach? 4. Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach. 5. Reklama w serwisach społecznościowych. 6. Aplikacje i gry społecznościowe. 7. Kryzysy w social mediach. 8. Jak napisać bref na social media? 9. Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach. 10. Pomiar efektywności działań w social media, 11. Indywidualne ćwiczenia przy komputerach. Adresaci: Specjaliści ds. marketingu i PR, Specjaliści od e-marketingu, Brand managerowie, Managerowie ds. komunikacji, Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami, Sympatycy social media. Koszty/promocje: Cena: 1 600 pln + VAT UWAGA!!! Dla czytelników mentora.pl oraz zielonydziennik.pl specjalny rabat w wysokości 30% - 1120 zł netto.(Przy rejestracji proszę wpisać w uwagach hasło Platinum Group).