Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Facebook PRO: kierunek EFEKTY biznesowe

Facebook PRO: kierunek EFEKTY biznesowe
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-09-02
Data zakończenia 2013-09-02
www http://www.socialmedianow.pl
Email kontakt@socialmedianow.pl
Kontakt
Zapisy na stronie poprzez formularz zgłoszeniowy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronoforms/?chronoform=FacebookPRO oraz kontakt@socialmedianow.pl
Opis
Szkolenie skierowane jest do osób, które oczekują czegoś więcej, niż podstawowe informacje, oczekują lepszych efektów biznesowych, lepszego zwrotu z inwestycji w działania na Facebooku, a także dla tych, którzy myślą o prowadzeniu strony firmowej na FB i chcą uniknąć rozczarowania. Program: „Facebook PRO: kierunek EFEKTY biznesowe” Moduł 1: Reklama na Facebooku - Czy żeby się reklamować potrzebna jest strona (fanpage) na Facebooku. - Które reklamy są najbardziej skuteczne: jaki nagłówek, tekst, zdjęcie wybrać. - Jak testować i optymalizować reklamy. - W jaki sposób obniżyć koszty reklamy na Facebooku bez zmniejszania ich zasięgu. - Strategie kierowania reklam na Facebooku: jak precyzyjnie dobrać grupę docelową i trafiać bezpośrednio do potencjalnych klientów. Moduł 2: Strona firmowa na Facebooku - Jak wybrać dobrą nazwę strony na Facebooku: strategia marki, strategia zjawiska, strategia łączona. Przykłady dla każdej ze strategii. -Czy naprawdę chcemy większej liczby fanów? O kupowaniu fanów na Allegro, systemach wymiany fanów i proszeniu znajomych o polubienie strony. Przykłady nieudanych akcji. - Jak zdobyć fanów z dobrej grupy docelowej? Metody organiczne (bezpłatne) i wsparte reklamą facebookową. Co naprawdę działa. Przykłady dobrych praktyk. - Twoi fani nie widzą tego co publikujesz, czyli EdgeRank i sposoby na skuteczniejsze dotarcie do obserwujących Twoją stronę. Czy opłaca się stosować wpisy sponsorowane"? - Jak pisać żeby wywołać odzew, czyli komunikacja na stronie. Marketing „hollywoodzki”, crowdsource’ing na stronie firmowej na Facebooku i inne. Jakie wpisy wywołują największe zaangażowanie: przykłady i schematy. - „Pułapka cyfr”, czyli o tym dlaczego nie opłaca się popadać ze skrajności w skrajność. „Żebrolajki” (z przykładami), płytka relacja vs. głęboka relacja. Moduł 3: Facebook i co dalej? - Monitorowanie i optymalizacja strony WWW firmy w celu lepszej konwersji ruchu z Facebooka. - Nie tylko stan konta, czyli mierzenie efektów biznesowych działań na Facebooku. - Kiedy to się zwróci? Ile czasu czekać na zwrot z inwestycji w działania na FB. Zapraszamy również na szkolenia w Krakowie, Gdańsku, , Łodzi, Wrocławiu, Lublinie. Szczegółowe informacje: http://socialmedianow.pl/index.php/szkoleniaotwarte