Ogłoszenia targów i szkoleń
Facebook PRO: kierunek EFEKTY biznesowe
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2013-09-02 |
Data zakończenia | 2013-09-02 |
www | http://www.socialmedianow.pl |
kontakt@socialmedianow.pl |
Kontakt
Zapisy na stronie poprzez formularz zgłoszeniowy:
http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronoforms/?chronoform=FacebookPRO
oraz
kontakt@socialmedianow.pl
Opis
Szkolenie skierowane jest do osób, które oczekują czegoś więcej, niż podstawowe informacje, oczekują lepszych efektów biznesowych, lepszego zwrotu z inwestycji w działania na Facebooku, a także dla tych, którzy myślą o prowadzeniu strony firmowej na FB i chcą uniknąć rozczarowania.
Program:
„Facebook PRO: kierunek EFEKTY biznesowe”
Moduł 1: Reklama na Facebooku
- Czy żeby się reklamować potrzebna jest strona (fanpage) na Facebooku.
- Które reklamy są najbardziej skuteczne: jaki nagłówek, tekst, zdjęcie wybrać.
- Jak testować i optymalizować reklamy.
- W jaki sposób obniżyć koszty reklamy na Facebooku bez zmniejszania ich zasięgu.
- Strategie kierowania reklam na Facebooku: jak precyzyjnie dobrać grupę docelową i trafiać bezpośrednio do potencjalnych klientów.
Moduł 2: Strona firmowa na Facebooku
- Jak wybrać dobrą nazwę strony na Facebooku: strategia marki, strategia zjawiska, strategia łączona. Przykłady dla każdej ze strategii.
-Czy naprawdę chcemy większej liczby fanów? O kupowaniu fanów na Allegro, systemach wymiany fanów i proszeniu znajomych o polubienie strony. Przykłady nieudanych akcji.
- Jak zdobyć fanów z dobrej grupy docelowej?
Metody organiczne (bezpłatne) i wsparte reklamą facebookową. Co naprawdę działa. Przykłady dobrych praktyk.
- Twoi fani nie widzą tego co publikujesz, czyli EdgeRank i sposoby na skuteczniejsze dotarcie do obserwujących Twoją stronę. Czy opłaca się stosować wpisy sponsorowane"?
- Jak pisać żeby wywołać odzew, czyli komunikacja na stronie.
Marketing „hollywoodzki”, crowdsource’ing na stronie firmowej na Facebooku i inne. Jakie wpisy wywołują największe zaangażowanie: przykłady i schematy.
- „Pułapka cyfr”, czyli o tym dlaczego nie opłaca się popadać ze skrajności w skrajność. „Żebrolajki” (z przykładami), płytka relacja vs. głęboka relacja.
Moduł 3: Facebook i co dalej?
- Monitorowanie i optymalizacja strony WWW firmy w celu lepszej konwersji ruchu z Facebooka.
- Nie tylko stan konta, czyli mierzenie efektów biznesowych działań na Facebooku.
- Kiedy to się zwróci? Ile czasu czekać na zwrot z inwestycji w działania na FB.
Zapraszamy również na szkolenia w Krakowie, Gdańsku, , Łodzi, Wrocławiu, Lublinie.
Szczegółowe informacje:
http://socialmedianow.pl/index.php/szkoleniaotwarte