Ogłoszenia targów i szkoleń
Innowacyjne metody sprzedażowe
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/6193/innowacyjne-metody-sprzedazowe |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:http://www.szkolenia.avenhansen.pl/Innowacyjne metody sprzedażyCelem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających
handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza
wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej
oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.Korzyści dla uczestnikówPo szkoleniu uczestnicy będą potrafili: odkrywać potrzeby klienta sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji działać asertywnie budować relacje z różnymi typami klienta prowadzić efektywne rozmowy handloweProgram szkolenia1. Percepcja i satysfakcja klienta. pryzmat postrzegania firmy przez klienta trójkąt satysfakcji czynniki decydujące o zadowoleniu klienta 2. Etapy rozmowy handlowej. przygotowanie nawiązanie relacji odkrycie potrzeb klienta prezentacja handlowa finalizacja sprzedaży zamknięcie rozmowy 3. Przygotowanie. strategie zwiększania sprzedaży stawianie celu narzędzia sprzedaży4. Nawiązanie relacji. pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji budowanie własnego wizerunku techniki autoprezentacji5. Odkrycie potrzeb klienta. rola pytań w sprzedaży typy pytań kierowanie rozmową6. Prezentacja handlowa. triada handlowa – czynniki decydujące o zakupie operowanie korzyściami czterostopniowa sekwencja prezentacji wykorzystanie narzędzi sprzedaży zamknięcie próbne pozytywne słownictwo7. Finalizacja sprzedaży. sygnały zakupy techniki zamykania sprzedaży8. Pokonywanie obiekcji klienta. przyczyny odmowy klienta reakcja na obiekcje typologia obiekcji techniki pokonywania obiekcji9. Zamknięcie rozmowy. ustalenia i wnioski cel na kolejną rozmowę10. Postawa, wiedza i umiejętności w pracy handlowca. charakterystyka profesjonalnego handlowca wpływ postawy i własnych przekonań na klienta czynniki sukcesu w sprzedaży11. Współpraca z trudnymi klientami. typologia klientów dopasowanie stylu komunikacji do rozmówcy postępowanie z trudnymi klientami12. Case’y sprzedażowe.Szkolenie prowadzi:Mirosław Plak
Trener
biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz
szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i
obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm
biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.SZKOLENIA