Ogłoszenia targów i szkoleń
Inteligencja Emocjonalna - EQ (Limitowana Edycja)
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3118/inteligencja-emocjonalna-eq-limitowana-edycja |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Inteligencja Emocjonalna - EQ (Limitowana Edycja)>>>
Szkolenie inteligencja emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. Celem jest to, by każdy biorący w szkoleniu udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów biznesowych (i nie tylko), by dostrzegł swoje słabe punkty i na tej podstawie stworzył indywidualny plan rozwoju. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z komunikacją, udzielaniem informacji zwrotnej, pracą w zespole, asertywnością, sztuką argumentowana, słuchania, a także pracą nad własnym samorozwojem. Elementy te uzupełnione zostaną pogłębianiem wiedzy dotyczącej samoświadomości związanej z własnymi mocnymi i słabymi stronami, a także wiedzy o możliwościach zespołów, którymi zarządzamy i w których pracujemy.
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Po szkoleniu uczestnicy będą:- Posiadać większą świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi.- Skuteczniej kierować własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach.- Lepiej słuchania innych ze zrozumieniem.- Świadomi mechanizmów własnego działania.- Umiejętnie udzielać i otrzymywać informacje zwrotne.- Potrafili w praktyce zastosować poznane elementy inteligenci emocjonalnej.
Program szkolenia
Emocje
Co to jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest potrzebna na stanowisku menedżera?
Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi?
Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy.
Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami.
Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje.
Autodiagnoza własnego poziomu inteligencji emocjonalnej.
Komunikacja werbalna i niewerbalna w pracy menedżera
Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji.
Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji.
Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji.
Jak wykorzystać uczucia i emocje?
Pozytywne i negatywne emocje.
Informacja zwrotna – jak ją przekazywać i odbierać?
Emocje w grupie.
Elementy asertywności – krytyka, obrona, odmowa.
Inteligencja emocjonalna w praktyce
Kompetencje psychologiczne:
Samoświadomość
Samoocena
Samokontrola
Kompetencje społeczne:
Empatia
Asertywność
Perswazja
Przywództwo
Współpraca
Kompetencje prakseologiczne (działania):
Motywacja
Adaptacja
SumiennośćSZKOLENIA