Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Inteligencja Emocjonalna - EQ (Limitowana Edycja)

Inteligencja Emocjonalna - EQ (Limitowana Edycja)
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3118/inteligencja-emocjonalna-eq-limitowana-edycja
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową: Inteligencja Emocjonalna - EQ (Limitowana Edycja)>>> Szkolenie inteligencja emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. Celem jest to, by każdy biorący w szkoleniu udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów biznesowych (i nie tylko), by dostrzegł swoje słabe punkty i na tej podstawie stworzył indywidualny plan rozwoju. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z komunikacją, udzielaniem informacji zwrotnej, pracą w zespole, asertywnością, sztuką argumentowana, słuchania, a także pracą nad własnym samorozwojem. Elementy te uzupełnione zostaną pogłębianiem wiedzy dotyczącej samoświadomości związanej z własnymi mocnymi i słabymi stronami, a także wiedzy o możliwościach zespołów, którymi zarządzamy i w których pracujemy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach. Po szkoleniu uczestnicy będą:- Posiadać większą świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi.- Skuteczniej kierować własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach.- Lepiej słuchania innych ze zrozumieniem.- Świadomi mechanizmów własnego działania.- Umiejętnie udzielać i otrzymywać informacje zwrotne.- Potrafili w praktyce zastosować poznane elementy inteligenci emocjonalnej. Program szkolenia Emocje Co to jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest potrzebna na stanowisku menedżera? Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi? Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy. Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami. Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje. Autodiagnoza własnego poziomu inteligencji emocjonalnej. Komunikacja werbalna i niewerbalna w pracy menedżera Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji. Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji. Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji. Jak wykorzystać uczucia i emocje? Pozytywne i negatywne emocje. Informacja zwrotna – jak ją przekazywać i odbierać? Emocje w grupie. Elementy asertywności – krytyka, obrona, odmowa. Inteligencja emocjonalna w praktyce Kompetencje psychologiczne: Samoświadomość Samoocena Samokontrola Kompetencje społeczne: Empatia Asertywność Perswazja Przywództwo Współpraca Kompetencje prakseologiczne (działania): Motywacja Adaptacja SumiennośćSZKOLENIA