Ogłoszenia targów i szkoleń
Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2013-10-17 |
Data zakończenia | 2013-10-18 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3768/inteligencja-emocjonalna-jako-skuteczne-narzedzie-w-kontaktach-miedzyludzkich |
Kontakt
KM Studio - szkolenia, coaching
Opis
1. Emocje• ćwiczenia związane z poszerzaniem świadomości własnych emocji pojawiających się w sytuacjach zawodowych• praca nad następującymi zagadnieniami:o na czym polega różnica między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć innych ludzi?o jak okazywać emocje?o jak odczytywać emocje u innych?o na czym polega gotowość do przyjmowania i wyrażania uczuć \\\"pozytywnych\\\" i \\\"negatywnych\\\"?o jak kierować własnymi emocjami zamiast je tłumić lub \\\"puszczać\\\" bez kontrolio w jaki sposób korzystać z wiedzy o emocjach w codziennych kontaktach z klientami i (współ)pracownikami?2. Komunikacja - elementy treningu interpersonalnego• słuchanie innych ze zrozumieniem• umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb• ćwiczenia mające na celu zwiększenie świadomości mechanizmów własnego działania w kontaktach z klientami i (współ)pracownikami: odpowiedź na pytanie dlaczego robię to co robię, po co robię to, co robię• efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi• rywalizacja zamiast agresji• udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych• zadawanie pytań• parafrazowanie• interpretowanie• klasyfikowanie• ocenianie• odzwierciedlanie
Więcej informacji na temat szkolenia Inteligencja emocjonalna znajdziecie Państwo na stronie Szkolenia KM Studio