Ogłoszenia targów i szkoleń
Intensywny trening technik sprzedaży i negocjacji

Status | |
---|---|
Miejsce | Pomorskie Gdańsk |
Data rozpoczęcia | 2011-12-12 |
Data zakończenia | 2011-12-13 |
joanna@gpconsultants.eu |
Kontakt
W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie www.gpconsultants.eu
Firma Green Park powstała w 1995 roku i ma swoją siedzibę w Sopocie. Główne nurty jej działalności skupiają się na rekrutacji i rozwoju pracowników oraz firm w oparciu o szkolenia typu „in company”. doradztwo w zakresie zarządzania personelem, organizacji oraz konstruowania systemów motywacyjnych. Funkcjonowanie firmy opiera się na współpracy z wyselekcjonowanymi trenerami i doradcami o wysokich kwalifikacjach praktycznych. Wszyscy oni reprezentują wiedzę i doświadczenie zdobyte w trakcie przynajmniej siedmioletniej pracy etatowej w firmach na samodzielnych lub kierowniczych stanowiskach albo w charakterze niezależnych trenerów i doradców.
Opis
Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte
Intensywny trening technik sprzedaży i negocjacji
12 i 13 grudnia, 2 dni
Gdańsk
660 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki
Harmonogram:
Adresaci szkolenia:
Grupą docelową są osoby piastujące stanowiska handlowe, chcące utrwalić wiedzę z zakresu technik sprzedaży, nabyć w tym kierunku nowych umiejętności oraz wypracować praktyczne metody
i rozwiązania sprzyjające prowadzeniu i finalizowaniu sprzedaży oraz negocjacji handlowych.
Prowadzący szkolenie:
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników.
Cel szkolenia:
Przypomnienie i przećwiczenie technik sprzedaży
Przygotowywanie ofert dla klienta, budowanie konkurencyjnej oferty
Poznanie i przećwiczenie sposobów na przełamywanie zastrzeżeń Klienta
Negocjacje - poznanie zasad i standardów negocjacji drogą do sukcesu
Negocjacje bez obniżania ceny
Harmonogram szkolenia:
1. Sprzedaż jako proces
1.1. Koło sprzedaży
1.2. Efektywny sprzedawca
1.3. Skuteczność a style działania
2. Klienci
2.1. Drabina lojalności klientów
2.2. Dlaczego klienci odchodzą do konkurencji?
3. Przygotowanie do wizyty handlowej
3.1. Identyfikacja potencjalnego klienta
3.2. Pozyskiwanie szczegółowych informacji o potencjalnym kliencie
3.3. Przygotowanie materiałów do spotkania
4. Identyfikacja potrzeb klienta
4.1. Komunikacja z Klientem
4.2. Pytania otwarte i zamknięte, parafraza, aktywne słuchanie
4.3. Typy klientów
5. Rekomendacja rozwiązań - złożenie oferty
5.1. Składanie oferty – jak skutecznie budować „kanapkę sprzedażową”
5.2. Kiedy rozmawiać o cenie? jak podać cenę bez stresu i lęku?
5.3. Co zrobić kiedy oferta jest chybiona?
5.4. Zakończenie sprzedaży.
6. Negocjacje
6.1. Rodzaje komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
6.2. Autoanaliza systemu komunikacji.
6.3. Style komunikacji w trakcie procesu negocjacji.
6.4. Radzenie sobie z obiekcjami jakościowymi i cenowymi.
6.5. Rodzaje ustępstw i wartościowanie ustępstw. Negocjowanie innych
wartości, niż cena.
6.6. Technika O-P-K.
6.7. 10 zasad kupca.
6.8. 4 zasady sprzedawcy.
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Każdy z uczestników otrzymuje:
Skrypty i ćwiczenia
Zaświadczenie ukończenia szkolenia
Serwis poszkoleniowy
Obiad i serwis kawowy
W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie www.gpconsultants.eu