Ogłoszenia targów i szkoleń
Jak prowadzić efektywne działania e-marketingowe i sprawdzać ich skuteczność
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-02-07 |
Data zakończenia | 2011-02-08 |
www | http://www.globalbc.pl |
globalbc@globalbc.pl |
Kontakt
PLAN SZKOLENIA:
PIERWSZY DZIEŃ 7 LUTEGO
9:00 - 16:45
1. SIŁA SOCIAL MEDIA
2. WOMMBUZZMARKETING
3. TRYVERTISING
4. BLOGI
5. MONITORING
6. SYTUACJE KRYZYSOWE
DRUGI DZIEŃ 8 LUTEGO
9:00 - 16:15
1. PR W DOBIE WEB 2.0 – “WSZYSCY JESTEŚMY WYDAWCAMI”
2. OGÓLNE ZASADY TWORZENIA METARIAŁÓW TEKSTOWYCH DO INTERNETU
3. OGÓLNE ZASADY TWORZENIA TEKSTÓW NA FIRMOWEJ STRONIE WWW
4. ZASADY TWORZENIA TEKSTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Kontakt:
Global Business Center
tel.: 22 830 05 91
email: globalbc@globalbc.pl
www.globalbc.pl
UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń. Więcej informacji: www.globalbc.pl
Opis
ODKRYJ POWER SOCIAL MEDIA!!!
DOWIEDZ SIĘ JAK TWOJA FIRMA MOŻE ZAISTNIEĆ NA FACEBOOKU, TWITTERZE ITP...
NAUCZ SIĘ EFEKTYWNIE WYKORZYSTYWAĆ NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU...
UŚWIADOM SOBIE, ŻE W DOBIE WEB 2.0 WSZYSCY JESTEŚMY WYDAWCAMI...
RABATY:
za zgłoszenie do dnia 2011-01-24 otrzymuje się 400.0zł rabatu
za zgłoszenie więcej niż jednej osoby otrzymuje się 5.0% rabatu
Więcej informacji pod adresem:
http://www.globalbc.pl/szkolenie228_jak_prowadzic_efektywne_dzialania_e-marketingowe_i_sprawdzac_ich_skutecznosc
:: W ŚWIAT NOWOCZESNEGO MARKETINGU WPROWADZĄ CIĘ ::
JUSTYNA DZIEDYSZYCKA – JĘDRACH
Specjalizuje się w marketingu społecznościowym oraz PR internetowym. Ukończyła Podyplomowe Studia Komunikowania Biznesowego i PR w Szkole Głównej Handlowej. Prowadzi wykłady i szkolenia dotyczące pracy ze społecznościami on-line. Zawodowo zajmuje się planowaniem strategii obecności marek w Social Media.
MONIKA BARTNIK
Redaktor MediaFun Magazine. Od 2006 roku prowadzi warsztaty z copywritingu na studiach podyplomowych SGH. Zajmowała stanowisko zastępcy redaktora naczelnego w Pierwszym Magazynie Marketingu i Sprzedaży „Brief”. Pisze m. in. dla „BusinessWeek”, „Gentleman”, „Home&Market”, „Impact”, „Mobile Internet”, „Prawo i Gospodarka”, „Wprost”. Zajmuje się promocją firm na Facebook’u i innych portalach.