Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Jak Twoja firma może wykorzystać social media?

Jak Twoja firma może wykorzystać social media?
Status
Miejsce Polska Łódź, Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-01-15
Data zakończenia 2011-01-15
www http://www.edukey.pl/szkolenie/20/36
Email biuro@edukey.pl
Kontakt
Dane kontaktowe zapisz się online: http://www.edukey.pl/zapisz-sie?id=36 ul. Rewolucji 45a, lokal nr 7 90-215 Łódź, g. 9:00 - 17:00 e-mail: biuro@edukey.pl tel. (42) 630-80-99 fax. (42) 298-06-97
Opis
Jak Twoja firma może wykorzystać social media? Termin: 2011.01.15, Łódź, Czas trwania 1 dzień, 9.00-16.00 zapisz się online: http://www.edukey.pl/zapisz-sie?id=36 Agenda szkolenia i inne informacje Zastanawiasz się jak Facebook, mikroblogi, blogi, fora internetowe mogą pomóc Twojej firmie? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe do promocji Twojego biznesu. Adresaci szkolenia * Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR; * Brand managerowie, * Managerowie ds. komunikacji * Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw Cel szkolenia * Poznanie narzędzi social media * Określenie potencjału wykorzystania możliwości social media dla marki * Określenie korzyści i zagrożeń wybranych serwisów społecznościowych Zdobycie umiejętności tworzenia strategii social media dla marki Korzyści Poznanie nowych narzędzi do promocji firmy, marki. Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli samodzielnie stworzyć plan promocji na wybranych serwisach społecznościowych. Zakres konsultacji * Media społecznościowe * Media społecznościowe i ich wpływ na nasz biznes * Korzyści dla naszej firmy z wykorzystania mediów społecznościowych Facebook * Fanpage, Grupa czy profil? * Jak stworzyć interesujący Fanpage dla Twojej firmy * Promocja firmy/marki na Facebooku * Bezpłatne aplikacje przydatne dla Twojej firmy * Angażowanie fanów w dyskusję * Case studies (Polska i zagranica) Mikroblogi * blip * Flaker * Śledzik * Twitter * Case studies Inne ważne serwisy social media * YouTube * Flickr * Slideshare * nk.pl * GoldenLine Fora internetowe * Case studies Monitorowanie swojej marki w Internecie * Dostępne narzędzia do monitorowania marki w Internecie * Newspoint, Newspoint UGC * Brandometr * Google Alert * Korzyści z monitoringu Trener: Łukasz Dębski Social media manager w Agencji Marketingu Społecznościowego 121PR gdzie zajmuje się planowaniem, realizacją i nadzorowaniem kampanii w social media (Facebook, Blip, fora internetowe, blogi) a także budowaniem relacji z liderami opinii. Od 3 lat prowadzi kampanie dla firm branży finansowej, farmaceutycznej, samochodowej, FMCG, nowych technologii, telekomunikacji. Pracował między innymi dla: LOT, TVN, Plus, Peugeot, Mazda, L'Oreal, Microsoft. Cena szkolenia: Jedna godzina konsultacji kosztuje: 1 osoba - 170 złotych brutto, 2 osoby - 210 złotych brutto, 3 osoby - 250 złotych brutto. Minimalny czas konsultacji to 4 godziny. Cena może ulec zmianie jeśli konsultacja będzie miała miejsce poza Łodzią/Warszawą.