Ogłoszenia targów i szkoleń
Jak Twoja firma może wykorzystać social media?
Status | |
---|---|
Miejsce | Łódzkie Łódź, Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-02-19 |
Data zakończenia | 2011-02-19 |
www | http://www.edukey.pl/szkolenie/20/36 |
biuro@edukey.pl |
Kontakt
Dane kontaktowe
zapisz się online: http://www.edukey.pl/zapisz-sie?id=36
ul. Rewolucji 45a, lokal nr 7
90-215 Łódź, g. 9:00 - 17:00
e-mail: biuro@edukey.pl
tel. (42) 630-80-99
fax. (42) 298-06-97
Opis
Jak Twoja firma może wykorzystać social media?
Termin: 2011.02.19, Łódź, Czas trwania 1 dzień, 9.00-16.00
zapisz się online: http://www.edukey.pl/zapisz-sie?id=36
Zastanawiasz się jak Facebook, mikroblogi, blogi, fora internetowe mogą pomóc Twojej firmie? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe do promocji Twojego biznesu.
Adresaci szkolenia
* Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR;
* Brand managerowie,
* Managerowie ds. komunikacji
* Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
Cel szkolenia
* Poznanie narzędzi social media
* Określenie potencjału wykorzystania możliwości social media dla marki
* Określenie korzyści i zagrożeń wybranych serwisów społecznościowych
Zdobycie umiejętności tworzenia strategii social media dla marki
Korzyści
Poznanie nowych narzędzi do promocji firmy, marki. Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli samodzielnie stworzyć plan promocji na wybranych serwisach społecznościowych.
Zakres konsultacji
* Media społecznościowe
* Media społecznościowe i ich wpływ na nasz biznes
* Korzyści dla naszej firmy z wykorzystania mediów społecznościowych
Facebook
* Fanpage, Grupa czy profil?
* Jak stworzyć interesujący Fanpage dla Twojej firmy
* Promocja firmy/marki na Facebooku
* Bezpłatne aplikacje przydatne dla Twojej firmy
* Angażowanie fanów w dyskusję
* Case studies (Polska i zagranica)
Mikroblogi
* blip
* Flaker
* Śledzik
* Twitter
* Case studies
Inne ważne serwisy social media
* YouTube
* Flickr
* Slideshare
* nk.pl
* GoldenLine
Fora internetowe
* Case studies
Monitorowanie swojej marki w Internecie
* Dostępne narzędzia do monitorowania marki w Internecie
* Newspoint, Newspoint UGC
* Brandometr
* Google Alert
* Korzyści z monitoringu
Strona oferty; http://www.edukey.pl/szkolenie/20/36
Trener:
Social media manager w Agencji Marketingu Społecznościowego 121PR gdzie zajmuje się planowaniem, realizacją i nadzorowaniem kampanii w social media (Facebook, Blip, fora internetowe, blogi) a także budowaniem relacji z liderami opinii. Od 3 lat prowadzi kampanie dla firm branży finansowej, farmaceutycznej, samochodowej, FMCG, nowych technologii, telekomunikacji. Pracował między innymi dla: LOT, TVN, Plus, Peugeot, Mazda, L'Oreal, Microsoft.
Cena szkolenia:
Jedna godzina konsultacji kosztuje:
1 osoba - 170 złotych brutto,
2 osoby - 210 złotych brutto,
3 osoby - 250 złotych brutto.
Minimalny czas konsultacji to 4 godziny. Cena może ulec zmianie jeśli konsultacja będzie miała miejsce poza Łodzią/Warszawą.