Ogłoszenia targów i szkoleń
Jak wyprowadzić firmę z kryzysu? Opracowanie i wdrożenie strategii naprawczej
Status | |
---|---|
Miejsce | Podkarpackie Rzeszów |
Data rozpoczęcia | 2013-09-16 |
Data zakończenia | 2013-09-17 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/6381/jak-wyprowadzic-firme-z-kryzysu-opracowanie-i-wdrozenie-strategii-naprawczej |
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Co roku w Polsce upada kilkaset firm, a znacznie więcej nie osiąga wyników finansowych na miarę możliwości rynkowych. Receptą na powyższe może być przeprowadzenie skutecznej sanacji przedsiębiorstwa, poprzedzone rzetelną diagnozą jego sytuacji oraz opracowaniem i wdrożeniem dobrego programu naprawczego.Cele szkolenia:• poznanie narzędzi diagnozowania kryzysu w przedsiębiorstwie,• poznanie efektywnej metodyki opracowania i wdrożenia programu naprawczego dla firmy,• poznanie warunków powodzenia i przyczyn niepowodzenia wdrożeń strategii naprawczych.Korzyści dla Uczestników:Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik zdobędzie umiejętność diagnozowania sytuacji przedsiębiorstwa oraz opracowania i wdrożenia skutecznego programu naprawczego.Program szkolenia:1. Wprowadzeniea. kryzys w firmie a kryzys w gospodarceb. przyczyny sytuacji kryzysowej2. Trafne zdiagnozowanie objawów kryzysu – wybór narzędzi diagnostycznycha. międzynarodowe modele dyskryminacyjneb. polskie modele dyskryminacyjne3. Pogłębiona analiza i diagnoza przedsiębiorstwaa. analiza strategiczna b. pogłębiona analiza finansowac. benchmarking danych finansowych i procesów – porównanie z konkurencją4. Program naprawczya. odpowiedzialność za opracowanie i wdrożenie programu naprawczegob. elementy składowe programu naprawczegoc. odbiorcy programu naprawczego 5. Wybór działań naprawczycha. wybór priorytetówb. pozyskanie źródeł finansowaniac. zasoby ludzkie – klucz do sukcesud. marketing i sprzedaż – nowe otwarciee. aktywa, organizacja, procesy – ciągła poprawa efektywnościf. zdefiniowanie możliwych scenariuszy wydarzeń6. Wdrożenie programu naprawczegoa. warunki skutecznego wdrożeniab. główne przyczyny niepowodzeń we wdrażaniu działań naprawczych – problemy przywództwac. zarządzanie relacjami z grupami interesu7. Monitoring realizacji programu naprawczegoa. dobór celów i mierników (KPI)b. dobór działań wspierających realizację założonych celów8. Powtórzenie i podsumowanie