Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Jak zbudować i wdrożyć skuteczną strategię rozwoju firmy wykorzystując Zrównoważoną Kartę Wyników

Jak zbudować i wdrożyć skuteczną strategię rozwoju firmy wykorzystując Zrównoważoną Kartę Wyników
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6372/jak-zbudowac-i-wdrozyc-skuteczna-strategie-rozwoju-firmy-wykorzystujac-zrownowazona-karte-wynikow
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Każda firma powinna mieć wdrożoną długoterminową strategię działania, która jest kluczowym warunkiem optymalnego rozwoju przedsiębiorstwa i długoterminowego wzrostu jego wartości. Odpowiedzią na powyższe wyzwanie jest umiejętność praktycznego zastosowania narzędzi analizy strategicznej oraz aplikacji Zrównoważonej Karty Wyników, będącej przydatnym instrumentem budowy, wdrożenia i monitorowania realizacji strategii.Cele szkolenia:•    poznanie efektywnej metodyki opracowania i wdrożenia strategii w organizacji,•    zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu analizy strategicznej,•    zdobycie praktycznych umiejętności aplikacji Zrównoważonej Karty Wyników.Korzyści dla Uczestników:Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik:zdobędzie umiejętność efektywnego wdrożenia strategii rozwoju w przedsiębiorstwie mającej na celu długoterminowy wzrost jego wartości.Program szkolenia:1. Wprowadzenie do zarządzania strategicznego.a. definicja sukcesu firmy.b. cele przedsiębiorstwa.c. etapy budowy strategii.2. Analiza strategiczna jako baza diagnostyczna do budowy strategii i wyznaczanie celów.a. analiza otoczenia ogólnego – wybór praktycznych narzędzi.b. analiza otoczenia branżowego – wybór praktycznych narzędzi.c. analiza wewnętrzna przedsiębiorstwa – wybór praktycznych narzędzi.d. bilans strategiczny i określenie pozycji strategicznej firmy jako podstawa wyborów strategicznych.3. Wybory strategiczne.a. wybór opcji strategicznych.b. zdefiniowanie wizji, misji i wartości firmy.c. zdefiniowanie celów strategicznych i działań wspierających.d. strategie funkcjonalne.e. wybór rynków i produktów strategicznych.4. Zrównoważona Karta Wyników.a. istota ZKW.b. wyznaczanie celów strategicznych w czterech płaszczyznach ZKW.c. konstruowanie mapy celów strategicznych i definiowanie związków przyczynowo-skutkowych pomiędzy nimi.d. dobór miar realizacji wyznaczonych celów strategicznych.e. budowa karty wyników firmy.f. operacjonalizacja celów strategicznych firmy – budowa kart wyników pionów i działów.g. przełożenie strategii na działania – projekty strategiczne i metodyka PM.5. Komunikacja strategii i motywacja – powiązanie ZKW z systemem wynagrodzeń.6. Monitoring wdrożenia – ZKW jako narzędzie controllingu strategicznego i operacyjnego.7. Podsumowanie i powtórzenie.