Ogłoszenia targów i szkoleń
Kampanie reklamowe od A do Z. Planowanie, Produkcja, Realizacja..
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-11-13 |
Data zakończenia | 2012-11-16 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2375/kampanie-reklamowe-od-a-do-z-planowanie-produkcja-realizacja |
Kontakt
Business Bridge Group Sp.z o.o.
Opis
CELE SZKOLENIA:O tym czy nasze działania reklamowe zostaną zauważone decyduje wiele czynników. Od samego początku czyli powstania koncepcji poprzez produkcję, a kończąc na realizacji czeka na nas wiele pułapek, które musimy ominąć. Jak przygotować dobry spot telewizyjny czy radiowy? Na jakie aspekty techniczne należy zwrócić uwagę, by nośniki reklamy zostały właściwie wykonane? Jak dobrać media? Czy 360 stopni to tylko termin matematyczny? Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję poznać narzędzia i rozwiązania, które pozwolą lepiej koordynować kampanię reklamową, poprawić jej jakość i efektywnie wykorzystać budżet marketingowy.PROGRAM SZKOLENIA:I. Planowanie i realizacja mediów1.Media – ogólna charakterystyka /media mix/Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)Prasa (reklamy modułowe, tekst promocyjny, sponsoring)Outdoor (charakterystyka nośników)Internet (rodzaje reklam internetowych)2.Planowanie mediów- wskaźniki /target group, frequency (częstotliwość); effective frequency, GRP, CPP; CPT, Affinity Index, czytelnictwo, CCS/3.Kreacja4.Produkcjaspot telewizyjny /koncepcja, casting, nagranie, montaż/spot radiowy /koncepcja, casting głosów, nagranie/ogłoszenie prasowe /koncepcja, sesja zdjęciowa/reklama zewnętrzna /koncepcja, produkcja – od plakatów billboardowych poprzez reklamę na backlightach do komunikacji miejskiej/internet /formaty, parametry techniczne/ambient /niekonwencjonalne formy reklamy/II. Realizacja i czas produkcji materiałów BTL1.BTLformy i ich charakterystykadruk /rodzaje i techniki druku, rodzaje papierów, formaty, odbitki próbne, niezbędne pojęcia w procesie przygotowania materiałów do druku/ III. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię1.Promocja sprzedaży- rodzaje /animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, door to door, sampling, merchandising/2. Event3. PR /organizowanie konferencji prasowej, PR wewnętrzny, zewnętrzny i kryzysowy/przykłady skutecznych akcji PR TRENER:Wykładowca technik reklamy w Warszawskiej Szkole Zarządzania /studia licencjackie imagisterskie/, managerem z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Przez kilkanaścielat związany z branżą reklamową. Doskonale znający zagadnienia marketingu, metodywprowadzenia produktu na rynek, tworzenia strategii marketingowej i organizowaniakampanii reklamowych. Posiadający duże doświadczenie w prowadzeniu działań B2B.Zrealizował wiele kampanii mediowych, BTL-owych, promocji konsumenckich i programówlojalnościowych dla wielu renomowanych firm. Wprowadził kilkadziesiąt spółek na GiełdęPapierów Wartościowych /pierwsze publiczne emisje akcji m.in. dla: Kredyt Bank,Elekromontaż Eksport, PLI, Echo Press/Echo Investment, Mitex, GPRD, KPBP, BICK,Prochem, RAFAKO/. Koordynował działania marketingowe dla firm z branży:farmaceutycznej, FMCG, finansowej, budowlanej, turystycznej i innych. Przeprowadzaszkolenia otwarte i zamknięte z marketingu i sprzedaży, świadczy usługi consultingowe.Interesuje się szeroko rozumianym marketingiem, ekonomią i finansami.