Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Kampanie reklamowe. Od koncepcji do produkcji.

Kampanie reklamowe. Od koncepcji do produkcji.
Status
Miejsce Śląskie Katowice
Data rozpoczęcia 2013-03-05
Data zakończenia 2013-03-05
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia cena: 840 zł
Opis
Sukces kampanii reklamowej zależy od właściwie dobranej kreacji, spójności kampanii w różnych mediach i od jakości wyprodukowanych nośników. Jak dobrze przygotować i zrealizować produkcję spotu telewizyjnego czy radiowego? Na jakie aspekty techniczne należy zwrócić uwagę, by nośniki reklamy zostały właściwie wykonane? Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję poznać narzędzia i rozwiązania, które pozwolą lepiej koordynować kampanię, poprawić jej jakość i efektywnie wykorzystać budżet marketingowy. Szkolenie organizowane jest w formie wykładu i dyskusji. I. Planowanie i realizacja mediów 1. Media – ogólna charakterystyka /media mix/ - Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement) - Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe) - Prasa (reklamy modułowe, tekst promocyjny, sponsoring) - Outdoor (charakterystyka nośników) - Internet (rodzaje reklam internetowych) 2. Planowanie mediów - wskaźniki /target group, frequency (częstotliwość); effective frequency, GRP, CPP; CPT, Affinity Index, czytelnictwo, CCS/ 3. Kreacja 4. Produkcja - spot telewizyjny /koncepcja, casting, nagranie, montaż/ - spot radiowy /koncepcja, casting głosów, nagranie/ - ogłoszenie prasowe /koncepcja, sesja zdjęciowa/ - reklama zewnętrzna /koncepcja, produkcja – od plakatów billboardowych poprzez reklamę na backlightach do komunikacji miejskiej/ - internet /formaty, parametry techniczne/ - ambient /niekonwencjonalne formy reklamy/ II. Realizacja i czas produkcji materiałów BTL 1. BTL - formy i ich charakterystyka - druk /rodzaje i techniki druku, rodzaje papierów, formaty, odbitki próbne, niezbędne pojęcia w procesie przygotowania materiałów do druku/ III. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię 1. Promocja sprzedaży - rodzaje /animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, „tajemniczy klient”, door to door merchandising/ 2. Event 3. PR /organizowanie konferencji prasowej, PR wewnętrzny i zewnętrzny/