Ogłoszenia targów i szkoleń
Kampanie reklamowe. Od koncepcji do produkcji.
Status | |
---|---|
Miejsce | Lubelskie Lublin |
Data rozpoczęcia | 2013-03-14 |
Data zakończenia | 2013-03-14 |
www | http://www.szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
Kontakt
Mati Consulting szkolenia
cena: 840 zł
Patronat nad szkoleniem objął: OPENKontak.com oraz OPENMailng.pl
Opis
Sukces kampanii reklamowej zależy od właściwie dobranej kreacji, spójności kampanii w różnych mediach i od jakości wyprodukowanych nośników. Jak dobrze przygotować i zrealizować produkcję spotu telewizyjnego czy radiowego? Na jakie aspekty techniczne należy zwrócić uwagę, by nośniki reklamy zostały właściwie wykonane? Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję poznać narzędzia i rozwiązania, które pozwolą lepiej koordynować kampanię, poprawić jej jakość i efektywnie wykorzystać budżet marketingowy. Szkolenie organizowane jest w formie wykładu i dyskusji.
I. Planowanie i realizacja mediów
1. Media – ogólna charakterystyka /media mix/
- Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)
- Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)
- Prasa (reklamy modułowe, tekst promocyjny, sponsoring)
- Outdoor (charakterystyka nośników)
- Internet (rodzaje reklam internetowych)
2. Planowanie mediów
- wskaźniki /target group, frequency (częstotliwość); effective frequency, GRP, CPP; CPT, Affinity Index, czytelnictwo, CCS/
3. Kreacja
4. Produkcja
- spot telewizyjny /koncepcja, casting, nagranie, montaż/
- spot radiowy /koncepcja, casting głosów, nagranie/
- ogłoszenie prasowe /koncepcja, sesja zdjęciowa/
- reklama zewnętrzna /koncepcja, produkcja – od plakatów billboardowych poprzez reklamę na backlightach do komunikacji miejskiej/
- internet /formaty, parametry techniczne/
- ambient /niekonwencjonalne formy reklamy/
II. Realizacja i czas produkcji materiałów BTL
1. BTL
- formy i ich charakterystyka
- druk /rodzaje i techniki druku, rodzaje papierów, formaty, odbitki próbne, niezbędne pojęcia w procesie przygotowania materiałów do druku/
III. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię
1. Promocja sprzedaży
- rodzaje /animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, „tajemniczy klient”, door to door merchandising/
2. Event
3. PR /organizowanie konferencji prasowej, PR wewnętrzny i zewnętrzny/