Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Kierowanie zespołem [warsztaty dla mistrzów/brygadzistów]

Kierowanie zespołem [warsztaty dla mistrzów/brygadzistów]
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-12-11
Data zakończenia 2012-12-11
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3580/kierowanie-zespolem-warsztaty-dla-mistrzowbrygadzistow
Email
Kontakt
SYNTEZA [Szkolenia-Konsulting]
Opis
Czas trwania: 2 dni [2 x 7 godzin dydaktycznych] WERSJA "ZAMKNIĘTA"  Miejsce i termin szkolenia proszę uzgadniać z naszymi Konsultantami: 32 281 62 31szkolenia@synteza.plWERSJA "OTWARTA"  Zgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania wolnych miejscTermin szkolenia: zostanie ustalony po zebraniu odpowiedniej ilości zgłoszeńTermin zajęć ustalony będzie po zebraniu zgłoszeń w ilości wystarczającej na pokrycie kosztów szkolenia [najczęściej ilość ta wynosi ok. 10 osób].O ustalonym terminie powiadomieni będą wszyscy, którzy zasygnalizowali swą chęć udziału w zajęciach i przesłali wypełnioną kartę zgłoszeniowąInformacja o ustaleniu terminu przesłana będzie do zainteresowanych nie później niż na 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia.Wszystkie zgłoszenia nadesłane przed wyznaczeniem terminu, premiowane będą rabatem w wysokości 100 PLN na każdą zgłoszoną osobę.Miejsce: Katowice - Hotel QUBUS **** PrestigePROGRAM1. EFEKTYWNY LIDERZdefiniowanie roli i kluczowych cech lidera zespołuTrzy obszary, na których koncentruje się osoba kierująca:=====> zadanie do wykonania=====> zespół odpowiedzialny za wykonanie=====> jednostka - każdy z członków zespołuPrzywództwo sytuacyjne – koncepcja Herseya i Blancharda2. MOTYWOWANIE I WZBUDZANIE TWÓRCZEGO ZAANGAŻOWANIAZadowolenie i niezadowolenie z pracy- koncepcja HerzbergaPraktyczne kroki ku motywowaniu3. PRACA W ZESPOLE – PODSTAWOWE ŹRÓDŁO ZASOBÓWCechy efektywnego zespołu w pracyCztery etapy tworzenia zespołu – proces spontanicznySześć kroków skutecznego budowania zespołu – proces kontrolowanyCzynniki powodzenia zespołu zadaniowego, który odnosi sukcesyRole zespołowe a współpraca w zespole4. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW PRZEZ ZESPÓŁEtapy rozwiązywania problemów – "szczęśliwa siódemka"Przeszkody w efektywnym rozwiązywaniu problemówTechniki pracy zespołowejEfektywne narady5. PODEJMOWANIE DECYZJIWyznaczanie i formułowanie celów – KWARC [ang. SMART]Delegowanie zadańPodejmowanie decyzji przez zespółOdpowiedzialność członków zespołu6. POROZUMIEWANIE SIĘ I PRZEKAZYWANIE INFORMACJIZasady zrozumiałego mówieniaNarzędzia aktywnego słuchaniaInformacja zwrotna – znaczenie i zasadyInformowanie zespołu 7. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓWPrzyczyny konfliktówStyle reakcji na konfliktZasady rozwiązywania konfliktówKonflikty w grupie8. ASERTYWNOŚĆ I ZACHOWANIA ASERTYWNEWyrażanie i przyjmowanie krytykiWyrażanie pochwałUmiejętne odmawianie, czyli obrona własnych granic i praw9. PODSUMOWANIE ZAJĘĆ I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIAPrzypomnienie najważniejszych zasad współpracyOdpowiedzi na końcowe pytania uczestników/konsultacje indywidualnePełen program i informacje nt. organizacji szkolenia