Ogłoszenia targów i szkoleń
Kierowanie zespołem [warsztaty dla osób kierujących podwładnymi]
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-12-11 |
Data zakończenia | 2012-12-11 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3484/kierowanie-zespolem-warsztaty-dla-osob-kierujacych-podwladnymi |
Kontakt
SYNTEZA [Szkolenia-Konsulting]
Opis
Termin zajęć: 18-19.06.2013 r. - Termin potwierdzony** Ilość zgłoszonych osób jest wystarczająca, by potwierdzić, że zajęcia będą realizowane.Miejsce szkolenia: Hotel **** Qubus PRESTIGE, Katowice
Czas trwania: 2 dni [2 x 7 godzin dydaktycznych]Ilość miejsc ograniczona - decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeńWszystkie zgłoszenia nadesłane przed 15.06.2013 r., premiowane będą rabatem w wysokości 100 PLN. Dzięki aktywnemu Udziałowi w zajęciach, Uczestnicy:Udoskonalą swoje umiejętności komunikowania się z zespołem.Pogłębią wiedzę w zakresie stosowania technik komunikowania się przydatnych w kierowaniu.Rozwiną umiejętności motywowania pracowników z wykorzystaniem narzędzi pozafinansowych.Rozszerzą wiedzę dotyczącą planowania i organizacji pracy.Nabędą wiedzę dotyczącą właściwego delegowania zadań oraz ich egzekwowania.Zapoznają się z metodami planowania i organizowania pracy w zespole.Usystematyzują wiedzę dotyczącą zarządzania konfliktami w zespoleUWAGA: Na zlecenie istnieje możliwość organizacji zajęć np. w siedzibie firmy/instytucji zlecającej.PROGRAM1. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA – jej znaczenie w zarządzaniuUmiejętności komunikacyjne, jako kapitał – identyfikacja mocnych i słabych stron wpływających na osobistą efektywność Style komunikowania się Dostosowanie stylu komunikacji do odbiorcy z uwzględnieniem systemów reprezentacjiKomunikacja w skutecznych zespołach2. JAK SKUTECZNIEJ SIĘ KOMUNIKOWAĆ? – METODY PRZYDATNE W WYRAŻANIU SWOJEGO STANOWISKA ORAZ KOREKCIE ZACHOWAŃAsertywność, jako umiejętność wyrażania swojego punktu widzenia z zachowaniem szacunku do rozmówcy Komunikacja niewerbalna, jako czynnik wpływający na proces komunikowania się - świadoma ekspresja własna oraz interpretacja mowy ciała rozmówcówSposoby przekazywania informacji trudnych oraz radzenia sobie z reakcjami odbiorców [agresja, uległość, bierność]Zasady udzielania informacji zwrotnej oraz modele jej przekazywania [kanapka, komunikat FUO, formuła 2+2]3. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW – NIEZBĘDNIK KIERUJĄCEGOStyle zarządzania i ich wpływ na motywację pracowników, Umiejętne motywowanie z zachowaniem szacunku do drugiej strony [eliminacja zachowań dyskryminujących, wulgarnych, naruszających godność i prawa pracownika]Zasady behawioryzmu w modelowaniu zachowań pracowników [nagradzanie i karanie]Trudne sytuacje i sposoby ich pokonywania Motywowanie pozafinansowe – narzędzia Pobudzanie pracowników do wykazania inicjatywy, usprawniania procesów 4. ASERTYWNOŚĆ I ZACHOWANIA ASERTYWNEWyrażanie i przyjmowanie krytykiWyrażanie pochwałUmiejętne odmawianie, czyli obrona własnych granic i praw5. NEGOCJOWANIE, JAKO DROGA DO WYPRACOWANIA WSPÓLNEGO STANOWISKA W ZESPOLEEtapy, style, taktyki negocjacji – przegląd podstawowych pojęćTechniki negocjacji oraz ich stosowanie adekwatne do sytuacji Doskonalenie umiejętności negocjowania 6. PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE PRACY ZESPOŁUPlanowanie czasu pracy i wyznaczanie celówMetody ustalania priorytetów [zasada Pareto, metoda ALPEN, analiza zadań ABC, matryca Eisenhowera]Organizowanie pracy zespołu – delegowanie zadań i wyznaczenie standardów kontroli7. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLEProfilaktyka konfliktów – przegląd działań minimalizujących występowanie konfliktów w zespoleLista pytań przydatnych w analizie sytuacji konfliktowej w grupie Sposoby rozwiązywania konfliktówKonflikt i co dalej? – aftermath, czyli pokłosie konfliktu8. Podsumowanie zajęć i zakończenie szkoleniaOdpowiedzi na końcowe pytania Uczestników/konsultacje indywidualneJak wykorzystać zdobyte wiadomości w pracy?Ocena zajęć – ankieta ewaluacyjnaPełen program oraz formularz zgłoszeniowy ==>> TUTAJ