Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Kompetencje Menedżerskie, czyli jak skutecznie motywować i kierować ludźmi

Kompetencje Menedżerskie, czyli jak skutecznie motywować i kierować ludźmi
Status
Miejsce Polska Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-12-04
Data zakończenia 2012-12-07
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3278/kompetencje-menedzerskie-czyli-jak-skutecznie-motywowac-i-kierowac-ludzmi
Email
Kontakt
WITALNI-SZKOLENIA
Opis
Rekrutacja, wdrożenie, szkolenia to ogromne pieniądze, które wydawane są przy budowie i rozwoju efektywnego zespołu. Co zrobić z pozycji menedżera, aby zespół stał się monolitem i osiągał wyznaczone cele? To główne pytanie, na które szkolenie odpowiada dostarczając uczestnikom konkretnych narzędzi do sprawowania funkcji szefa.Szkolenie prowadzone przez praktyka, który przekaże konkretne wskazówki związane z budowaniem relacji z podwładnymi i kreowania relacji pomiędzy ludźmi z zespołu. Dodatkowo wyposaży uczestników w komplet "fizycznych" narzędzi (arkusze, testy, instrukcje, etc.) potrzebnych do skutecznego zarządzaniaZAGADNIENIA: I. Awans i co dalej? – Jak zbudować autorytet u podwładnych?Istotne zagadnienie opisujące proces kreowania autorytetu wśród podwładnych. Uczestnicy szkolenia, dowiedzą się w jaki sposób stawać się wzorem dla innych, posługiwać się werbalnymi i niewerbalnymi technikami wywierania wpływu, budować relacje z podwładnymi, współpracownikami, klientami. W tej części poruszamy również istotę tego w jaki sposób angażować i inspirować ludzi do zwiększonego wysiłku w kierunku lepszych rezultatów. II. Od czego powinien zależeć przyjmowany i uprawiany styl zarządzania?Odpowiedni dobór stylu zarządzania, ma ogromny wpływa na właściwe i sprawne kierowanie ludźmi. W tym module, szczegółowo omawiamy fundamentalne czynniki, które determinują to w jaki sposób zarządzamy. Od tego w jaki sposób szef sprawuje władze, zależy efektywność działania podległych mu pracowników. III. Kiedy i jakie zadania delegować?Zagadnienie skupiające się na delegowaniu zadań i odpowiedzialności - W tej części szkolenia uczestnicy poznają podstawowe zasady w oparciu o które należy się kierować przy delegowaniu zadań i uprawnień. Uczestnicy poznają również korzyści wynikające z tego typu działalności. IV. Jakie są postawy pracowników w zespole i jak wykorzystać te postawy do rozwoju podwładnych?Wyjątkowo ważny element szkolenia, szczegółowo opisujący postawy pracownicze w zespole. Na tym etapie, uczestnicy zostają uświadomieni o korzyściach wynikających z umiejętnego wykorzystania wiedzy menedżerskiej, tak aby optymalizować zespół, efektywnie nim kierować i wykorzystać tkwiący w nim potencjał. V. Jak zbadać poziom i rodzaj motywacji poszczególnej osoby?VI. Jaki rodzaj motywacji zastosować aby zmodyfikować postępowanie podwładnych?VII. Jakie są kryteria skutecznego systemu motywującego?VIII. Płaca jako element systemu motywacji? – Jak motywować pieniędzmi?Wszystkie cztery zagadnienia, to istotna część szkolenia poświęcona MOTYWACJI. Jakie czynniki na nią wpływają? Jak zmierzyć poziom motywacji? W oparciu o jakie zasady budować system motywacyjny?  - To tylko niektóre pytania, na które uczestnicy uzyskają odpowiedź. IX. Jak radzić sobie z podwładnymi manipulującymi osobami z zespołu i przełożonymi?Punkt szkolenia, w którym skupiamy się na osobach manipulujących innych w zespole firmy. W jaki sposób rozpoznać taką osobę? W jaki sposób skłonić ją do zmiany postępowania? - Kilka praktycznych informacji oraz wiedza na temat manipulacji i wywierania wpływu w biznesie.INTERAKTYWNE WARSZTATY:Praktyczna część szkolenia, podczas której posługujemy  się sprawdzonymi metodami implementacji wiedzy teoretycznej do świata praktyki firm i organizacji. Nasze warsztaty są wynikiem długoletniego doświadczenia, kształtują prawdziwe umiejętności oraz dostarczają gotowych narzędzi do zastosowania w konkretnej organizacji.Zagadnienia(warsztat):- Jak wywierać wpływ i niwelować skutki manipulacji ze strony podwładnych? – Postępowanie z typowymi postawami manipulacyjnymi. – Warsztat- Test motywacyjny – kiedy i jak przeprowadzać oraz interpretować wyniki?- Test na dominujący styl zarzadzania?- Metody modyfikacji zachowań i postaw podwładnych