Ogłoszenia targów i szkoleń
KOMPETENTNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA – WARSZTATY (CZYTNIK E-BOOK W PREZENCIE!!!)
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Oddział Kraków, ul. Mogilska 65, budynek M65 Meduza. |
Data rozpoczęcia | 2012-12-03 |
Data zakończenia | 2012-12-04 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/5638/kompetentna-asystentka--sekretarka--warsztaty-czytnik-e-book-w-prezencie |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkoleniaPogłębienie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji zawodowych i interpersonalnych niezbędnych w pracy na stanowisku sekretarki i asystenta, a więc m.in.:doskonalenie umiejętności komunikowania się z szefem oraz klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi podczas kontaktów osobistych i przez telefon;doskonalenie umiejętności psychospołecznych podnoszących jakość pracyopanowanie zasad savoir-vivru niezbędnych w pracy asystentki/sekretarkipoznanie zasad organizacji spotkań biznesowych, konferencji, bankietów itp.zdobycie i poszerzenie wiedzy na temat zasad kreowania profesjonalnego wyglądu w miejscu pracy oraz wykonania profesjonalnego makijażu;Program szkoleniaCZĘŚĆ I - WARSZTATY Z UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH I SAVOIR VIVRE1. Wpływ kultury osobistej asystentki / asystenta dyrektora na tworzenie wizerunku firmysposoby podniesienia skuteczności w budowaniu wizerunku organizacji i jego wpływ na budowanie relacji z otoczeniem przedsiębiorstwa,sekretariat jako część biura, sprawność działania sekretariatu,obowiązki asystentki- sekretarki,funkcje sekretariatu.2. Sprawna komunikacja z klientem, współpracownikami i szefemrozwijanie precyzji w komunikacjitechniki poprawiające porozumiewanie siębariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowaniakontrola emocjizjawisko "przeniesienia\" i "indukowania agresji\",sztuka wywierania wpływu na klienta wewnętrznego i zewnętrznego poprzez perswazję,\" podążanie za\", paradoks i inne techniki,rozwiązywanie sytuacji konfliktowych,usuwanie obiekcji i zastrzeżeń klienta,standardowe i niestandardowe techniki rozwiązywania konfliktów,mowa ciała i jej wpływ na budowanie prawidłowych relacji.3. Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim i telefonicznymprzyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie i gabinecie szefa,obsługa klienta przez telefon,trudne procedury w obsłudze interesantów przez telefon,emocje okazywane podczas rozmów przychodzących oraz ich wpływ na decyzję klienta,szybkie metody przynoszące relaks w miejscu pracy.4. Savoir-vivre i organizacja spotkańobycie umila życie czyli po co savoir vivre?savoir-vivre na co dzień: powitania, przedstawianie się, ukłony, życzenia, prezenty, zaproszenia, kondolencje, zachowanie w teatrze, kinie, na koncercie itp.goście w firmie: organizacja przyjęć i bankietów, zachowanie przy stole,rozsadzanie gości na przyjęciu, w aucie, przyjęcia na stojąco i siedzącoprzy stole konferencyjnym czyli o zebraniach, naradach i konferencjachbilety wizytowe (treść, zasady posługiwania się wizytówkami) CZĘŚĆ II - WARSZTATY Z WIZAŻYSTKĄ1. Autoprezentacjarola stroju w życiu zawodowymsekrety profesjonalnej prezentacji,wizerunek w biznesiepozytywne oddziaływanie na otoczenie2. Stylizacjadobór fryzury, ubioru do typu urody, sylwetkikolorystyka ubioru i jej wpływ na otoczenie3. Profesjonalny makijażpokaz makijażu - techniki wykonywania makijażu, korekcja twarzykonsultacje indywidualne - wizaż, wykonanie makijażu