Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Kompetentny lider, czyli jak kierować sobą i ludźmi

Kompetentny lider, czyli jak kierować sobą i ludźmi
Status
Miejsce Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/4035/kompetentny-lider-czyli-jak-kierowac-soba-i-ludzmi
Email
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkoleniaKorzyści z udziału w szkoleniu:Poznanie uwarunkowań sukcesu menadżeraDoskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych niezbędnych w efektywnym kierowaniu ludźmiPoszerzanie wiedzy z zakresu mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami.Kształcenie partnerskiej postawy wobec współpracowników.Rozwój efektywności osobistej menedżerów poprzez poszerzenie samoświadomości, wiedzy o sobie, wzmocnienie pewności siebie, umiejętności planowania własnego rozwoju zawodowego.Program szkolenia1. Kompetencje lidera:Co zrobić, by inni chcieli Twojego przywództwa?Umiejętność postępowania z ludźmi - jak się tego uczyć?Style kierowania a charakter zespołu.Identyfikacja osobistych tendencji do przyjmowania konkretnego stylu kierowania.Zasady skutecznego działania.Zarządzanie różnorodnością.2. Komunikacja w relacjach przełożony-podwładny:Przepływ informacji w firmie.Informacje zwrotne jako narzędzie motywowania do modyfikacji zachowań - zasady krytyki konstruktywnej, udzielania pochwał i nagan.Sposoby przekazywania pracownikom trudnych informacji, decyzji.Egzekwowanie poleceń i zadań.3. Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów w zespole:Rodzaje konfliktów w organizacji.Przebieg konfliktu i zachowania uczestników konfliktu w różnych jego fazach.Różne strategie rozwiązywania sporów.Sposoby radzenia sobie z presją i manipulacją pracowników w sytuacji konfliktu.Czy szef może być mediatorem?4. Umiejętność delegowania zadań i uprawnień jako warunek poszerzania odpowiedzialności pracownikówWewnętrzne i zewnętrzne trudności w procesie delegowania.Korzyści płynące z delegowania zadań i uprawnień.5. Samodoskonalenie menedżerówSposoby budowania poczucia własnej wartości.Kierowanie własnym rozwojem i planowanie kariery.