Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja

Komunikacja
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-06-02
Data zakończenia 2011-06-03
www http://www.mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=93
Email b.bartczak@mcs.edu.pl
Kontakt
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. ul. Sobieszyńska 30, 00-764 Warszawa Bartosz Bartczak tel. (22) 839 55 99 wew. 216 b.bartczak@mcs.edu.pl
Opis
WIOSENNA PROMOCJA!!!! Teraz tylko 750 netto za osobę!!! ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!!! CELE I KORZYŚCI: Poprawa jakości obsługi klientów - więcej usatysfakcjonowanych klientów - zwiększenie zadowolenia z poziomu usług. Zwiększenie efektywności kontaktów bezpośrednich. Wykreowanie zintegrowanego systemu komunikacji z klientami. Szkolenie będzie realizowane przez dwa dni w godzinach 10:00-17:00 z przerwą na lunch. PLAN SZKOLENIA 1. Model optymalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. 2. Proces komunikacji. 3. Środki komunikowania się. 4. Sztuka aktywnego słuchania. 5. Aktywne kierowanie rozmową. 6. Autotest diagnozujący styl komunikacyjny uczestników. 7. Typy ról przyjmowane przez uczestników rozmów. 8. Znaczenie komunikacji niewerbalnej i jej podstawowe zasady. 9. Komunikacja jedno- i dwustronna. 10. Spójność przekazu jako wartość kreująca dobrą rozmowę. 11. Test na styl komunikowania się. 12. Efektywne pozyskiwanie informacji w rozmowie. 13. Rola parafrazy w efektywnej komunikacji, typy pytań. 14. Pytania zachęcające i zniechęcające, jak konstruować dobre pytania. 15. Emocje i ich rola w komunikacji, rozładowywanie napięć w komunikacji. 16. Rola empatii w efektywnej komunikacji, dlaczego warto być asertywnym. 17. Zdefiniowanie klienta. 18. Podstawowe zachowania klientów. 19. Profesjonalna obsługa klienta. 20. Schematy prowadzenia rozmów z klientami. 21. Działania zabronione w kontaktach z klientami. 22. Techniki podawania informacji, poziomy zadowolenia klientów.