Ogłoszenia targów i szkoleń
Komunikacja biznesowa po angielsku
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/1871/komunikacja-biznesowa-po-angielsku |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Komunikacja biznesowa po angielsku>>>
Szkolenie w całości prowadzone w języku angielskim!
Rozumieć i być rozumianym to podstawowe zasady kontaktów biznesowych. W przypadku kontaktu z partnerami biznesowymi, czy też współpracownikami operującymi językiem obcym, umiejętność ich zrozumienia oraz odpowiedniego doboru słów i zwrotów jest jeszcze bardziej kluczowa. Warsztat "Komunikacja biznesowa po angielsku" oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe.
Warsztat "Komunikacja biznesowa po angielsku" oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe.
Korzyści dla uczestników- Poznanie zasad tworzenia korespondencji biznesowej w języku angielskim.- Redagowanie pism biznesowych (listy formalne, e-maile, notatki, listy ofertowe, odpowiedzi na zapytania ofertowe, faxy, listy grzecznościowe, pisma handlowe).- Zapoznanie się z typowymi zwrotami i skrótami wykorzystywanymi w korespondencji biznesowej.- Rozumienie i sprawne tworzenie pism biznesowych w języku angielskim.- Nabycie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych.- Poszerzenie słownictwa z zakresu biznesowego języka angielskiego.- Przełamanie barier w posługiwaniu się językiem angielskim w kontaktach zawodowych.- Zapoznanie się z językiem spotkań biznesowych (charakterystyczne słownictwo, zwroty grzecznościowe).- Nabycie umiejętności prezentowania treści w języku angielskim.- Nabycie umiejętności wyrażania opinii, formułowania argumentów, wniosków.- Poznanie zasad prowadzenia profesjonalnej rozmowy telefonicznej w języku angielskim.- Zapoznanie się z typowym słownictwem oraz zwrotami stosowanymi w kontakcie telefonicznym z klientem obcojęzycznym.
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień I – Angielski biznesowy język pisany
Zasady angielskiego biznesowego języka pisanegoNa tym etapie uczestnicy poznają zasady konstruowania biznesowych tekstów angielskich tak, by były one: poprawne, rzeczowe oraz skuteczne w komunikacji. Zagadnienia obejmować będą min.: specyficzne słownictwo i zwroty używane w angielskim biznesowym języku pisanym, zasady stosowania pewnych reguł gramatycznych charakterystycznych dla języka pisanego oraz reguł savoir vivre, tak bardzo ważnych w pisanej biznesowej korespondencji w języku angielskim. Wszystkie przedstawiane zasady będą bogato ilustrowane przykładami. Także uczestnicy będą proszeni, aby na bieżąco tworzyć przykłady zdań i tekstów ilustrujących omawiane zasady, które mają lub mogą mieć zastosowanie w ich bieżącej pracy.
Zasady konstruowania korespondencji biznesowej w języku angielskimUczestnicy poznają zasady tworzenia form pisanych w języku angielskim oraz będą mieli okazję na bieżąco tworzyć poszczególne teksty w celu przećwiczenia poznawanych zasad. W tej części zostaną przekazane zasady tworzenia takich tekstów biznesowych jak: formalne listy biznesowe, listy ofertowe, ogłoszenia, memo, e-maile i inne.
Ćwiczenia i analiza dotyczące poprawnego konstruowania tekstów w angielskim biznesowym języku pisanymUsystematyzowana część praktyczna mająca na celu przećwiczenie komplementarnej wiedzy na temat korespondencji biznesowej w języku angielskim. Uczestnicy – na podstawie otrzymanych informacji – będą mieli samodzielnie dobrać i skonstruować korespondencję biznesową w języku angielskim odnoszącą się do przedstawionych im kwestii.
Dzień II – Angielski biznesowy język mówiony
Zasady angielskiego biznesowego języka mówionegoUczestnicy poznają zasady stosowane przy używaniu angielskiego języka mówionego w rozmowach biznesowych tak, aby ich komunikacja była: poprawna, zrozumiała i skuteczna. Poruszane zagadnienia będą min. obejmować: różnice między językiem pisanym a mówionym, dobór odpowiedniego słownictwa i konstrukcji gramatycznych, czy też używanie zwrotów idiomatycznych. Wszystkie zasady będą ilustrowane przykładami, jak również uczestnicy będą angażowani na bieżąco w przytaczanie i tworzenie przykładów dla poruszanych kwestii.
Zasady komunikacji mówionej w języku angielskim w kontekście sytuacji biznesowychNa tym etapie uczestnicy poznają skuteczne metody komunikacji w języku angielskim podczas różnych sytuacji biznesowych, takich, jak: bezpośrednie spotkania i rozmowy z klientem, rozmowy telefoniczne, prezentacje, dyskusje i spotkania grupowe oraz negocjacje.
Ćwiczenia i analiza angielskiego biznesowego języka mówionego w kontekścieCześć praktyczna pozwalająca zebrać poznaną wiedzę i przećwiczyć umiejętność jej wykorzystywania na podstawie scenek imitujących różnego rodzaje spotkań i kontaktów biznesowych. Uczestnicy będą w stanie przećwiczyć poznane elementy komunikacji w języku angielskim, jak również na bieżąco otrzymają informację zwrotną na temat przeprowadzonych rozmów.
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
" Szkolenie prowadzone przez Pana Marcina Rzucidło było bardzo profesjonalne, bardzo dobrze zorganizowane i utrzymane w atmosferze zachęcającej otwarcia się."
"Zaangażowanie prowadzącego, szybka reakcja na pytania, ciekawy sposób przedstawienia informacji."
"Profesjonalnie przygotowane szkolenie. Prowadzący na najwyższym poziomie przedstawia zagadnienia i aktywizuje uczestników do udziału w szkoleniu."
"Bardzo kompetentny trener, z dużym doświadczeniem, otwarty i przyjaźnie nastawiony do ludzi."
SZKOLENIA