Ogłoszenia targów i szkoleń
Komunikacja interpersonalna
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Kraków |
Data rozpoczęcia | 2013-10-28 |
Data zakończenia | 2013-10-29 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2168/komunikacja-interpersonalna |
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cel szkolenia:
poznanie i rozwinięcie technik usprawniających umiejętności komunikowania się z różnymi rodzajami klientów rozwinięcie umiejętności skutecznego porozumiewania się z osobami o różnym sposobie bycia i zachowania udoskonalenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami występującymi na co dzień pracy
Program szkolenia:
MODUŁ I – PROFESJONALNE NASTAWIENIE DO BUDOWANIA RELACJI Z ROZMÓWCĄ
Mentalność Polaków - budowanie własnej skuteczności w obszarze komunikacji biznesowej Nastawienie rozmówcy do udzielania informacji Przełamywanie ograniczających barier w rozmowach biznesowych Wiarygodność – budowanie wizerunku specjalisty Modelowanie nastawienia i wzbudzanie automotywacji
MODUŁ II – RÓŻNICE W SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ
Intencja a interpretacja Różnice w sposobie komunikowania się (emocje / logika; tempo wypowiedzi; efekt płci, itp.) Bariery komunikacyjne
MODUŁ III – CELOWOŚĆ DZIAŁAŃ W PROCESIE KOMUNIKACJI
Dualizm celów (Cel "twardy" świadomy i cel "miękki" podświadomy) Powody rozbieżności w realizowaniu celów Konsekwencje realizowania obu celów łącznie Objawy "tracenia" celu podczas rozmów i sposoby przeciwdziałania im
MODUŁ IV – IDENTYFIKACJA TYPU OSOBOWOŚCI ROZMÓWCY
Identyfikacja typu osobowości na bazie takich informacji jak: Ton, siła głosu, tempo i dynamika wypowiedzi Sposób wypowiadania się – używane słowa i zwroty, argumentacja Wartości, obawy, lęki, potrzeby, motywatory i kryteria decyzyjne Wygląd, wizerunek Komunikacja niewerbalna Autorytet i relacja Stopień okazywania emocji
MODUŁ V – POZNANIE WŁASNEGO POTENCJAŁU
Zasoby ograniczające (słabości) Zasoby wspierające (silne strony) Potencjał ukryty i metody uaktywniania go Wykorzystywanie silnych stron swojej osobowości w komunikacji z innymi i unikanie słabych
MODUŁ VI – TAJNIKI MOWY CIAŁA
Budowanie wiarygodności (odbiór całości nadawanego komunikatu,
komunikaty wzbudzające agresję lub wycofanie, komunikaty budujące
zaufanie) Głos (doskonalenie czystości wypowiedzi – praca z dykcją
i impostacją, wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego
odbioru)
MODUŁ VII – ZARZĄDZANIE SŁOWEM W KONTAKTACH SŁUŻBOWYCH
Język korzyści a język problemów Eliminacja języka egocentrycznego Perswazja poprzez słowo Techniki zmiany minusów na plusy Język wizji i kreowania potrzeb Eliminacja słów osłabiających wypowiedź Budowanie właściwego wizerunku poprzez celowy dobór słów
MODUŁ VIII – KIEROWANIE ROZMOWĄ ZA POMOCĄ PYTAŃ
Rodzaje pytań możliwych do zastosowania Korzyści z zadawania pytań Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami Metody prowadzenia rozmowy poprzez zadawanie pytań
MODUŁ IX – AKTYWNE SŁUCHANIE
Nadawanie a interpretacja Parafraza jako metoda eliminacji niedomówień i właściwego rozumienia Precyzowanie informacji Weryfikowanie informacji już posiadanych Podsumowanie rozmowy
MODUŁ X – ASERTYWNOŚĆ W KOMUNIKACJI
Modelowanie postawy asertywnej Umiejętność zachowań asertywnych w praktyce (mówienie "NIE,
sygnalizowanie oczekiwań, komunikowanie pochwał, konstruktywna krytyka)
MODUŁ XI – PRZEKONYWANIE I WPŁYWANIE W PROCESIE KOMUNIKACJI
Argumenty logiczne i korzyści Argumenty emocjonalne budowane w oparciu o wartości, potrzeby, kompleksy, lęki Zasady argumentowania – metody przedstawiania argumentów (slogan,
argument zindywidualizowany, argument firmowy, pułapki w argumentacji) Pułapki w argumentacji
Miejsce szkolenia:
Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie,
zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem
szkolenia.
Zapisy:
W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie_z_komunikacji_interpersonalnej/127.html (przycisk "Zamów")
Kontakt:
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:
mailowy: szkolenia@biznesedukator.pl
lub telefoniczny: (22) 649 15 83
Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl