Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja interpersonalna

Komunikacja interpersonalna
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-10-28
Data zakończenia 2013-10-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2168/komunikacja-interpersonalna
Email
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cel szkolenia: poznanie i rozwinięcie technik usprawniających umiejętności komunikowania się z różnymi rodzajami klientów rozwinięcie umiejętności skutecznego porozumiewania się z osobami o różnym sposobie bycia i zachowania udoskonalenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami występującymi na co dzień pracy   Program szkolenia: MODUŁ I – PROFESJONALNE NASTAWIENIE DO BUDOWANIA RELACJI Z ROZMÓWCĄ Mentalność Polaków - budowanie własnej skuteczności w obszarze komunikacji biznesowej Nastawienie rozmówcy do udzielania informacji Przełamywanie ograniczających barier w rozmowach biznesowych Wiarygodność – budowanie wizerunku specjalisty Modelowanie nastawienia i wzbudzanie automotywacji   MODUŁ II – RÓŻNICE W SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Intencja a interpretacja Różnice w sposobie komunikowania się (emocje / logika; tempo wypowiedzi; efekt płci, itp.) Bariery komunikacyjne   MODUŁ III – CELOWOŚĆ DZIAŁAŃ W PROCESIE KOMUNIKACJI Dualizm celów (Cel "twardy" świadomy i cel "miękki" podświadomy) Powody rozbieżności w realizowaniu celów Konsekwencje realizowania obu celów łącznie Objawy "tracenia" celu podczas rozmów  i sposoby przeciwdziałania im   MODUŁ IV – IDENTYFIKACJA TYPU OSOBOWOŚCI ROZMÓWCY Identyfikacja typu osobowości na bazie takich informacji jak: Ton, siła głosu, tempo i dynamika wypowiedzi Sposób wypowiadania się – używane słowa i zwroty, argumentacja Wartości, obawy, lęki, potrzeby, motywatory i kryteria decyzyjne Wygląd, wizerunek Komunikacja niewerbalna Autorytet i relacja Stopień okazywania emocji   MODUŁ V – POZNANIE WŁASNEGO POTENCJAŁU Zasoby ograniczające (słabości) Zasoby wspierające (silne strony) Potencjał ukryty i metody uaktywniania go Wykorzystywanie silnych stron swojej osobowości w komunikacji z innymi i unikanie słabych   MODUŁ VI – TAJNIKI MOWY CIAŁA Budowanie wiarygodności (odbiór całości nadawanego komunikatu, komunikaty wzbudzające agresję lub wycofanie, komunikaty budujące zaufanie) Głos (doskonalenie czystości wypowiedzi – praca z dykcją i impostacją, wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru)   MODUŁ VII – ZARZĄDZANIE SŁOWEM W KONTAKTACH SŁUŻBOWYCH Język korzyści a język problemów Eliminacja języka egocentrycznego Perswazja poprzez słowo Techniki zmiany minusów na plusy Język wizji i kreowania potrzeb Eliminacja słów osłabiających wypowiedź Budowanie właściwego wizerunku poprzez celowy dobór słów   MODUŁ VIII – KIEROWANIE ROZMOWĄ ZA POMOCĄ PYTAŃ Rodzaje pytań możliwych do zastosowania Korzyści z zadawania pytań Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami Metody prowadzenia rozmowy poprzez zadawanie pytań   MODUŁ IX – AKTYWNE SŁUCHANIE Nadawanie a interpretacja Parafraza jako metoda eliminacji niedomówień i właściwego rozumienia Precyzowanie informacji Weryfikowanie informacji już posiadanych Podsumowanie rozmowy   MODUŁ X – ASERTYWNOŚĆ W KOMUNIKACJI Modelowanie postawy asertywnej Umiejętność zachowań asertywnych w praktyce (mówienie "NIE, sygnalizowanie oczekiwań, komunikowanie pochwał, konstruktywna krytyka)   MODUŁ XI – PRZEKONYWANIE I WPŁYWANIE W PROCESIE KOMUNIKACJI Argumenty logiczne i korzyści Argumenty emocjonalne budowane w oparciu o wartości, potrzeby, kompleksy, lęki Zasady argumentowania – metody przedstawiania argumentów (slogan, argument zindywidualizowany, argument firmowy, pułapki w argumentacji) Pułapki w argumentacji   Miejsce szkolenia: Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia.   Zapisy: W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie_z_komunikacji_interpersonalnej/127.html (przycisk "Zamów")  Kontakt: W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt: mailowy: szkolenia@biznesedukator.pl lub telefoniczny: (22) 649 15 83   Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl