Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja Interpersonalna

Komunikacja Interpersonalna
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-21
Data zakończenia 2012-11-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/4602/komunikacja-interpersonalna
Email
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
Opis
Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Cel: Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi. Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji. Poznając schemat procesu komunikacyjnego i odkrywając własne nawyki komunikacyjne uczestnicy szkolenia nauczą się świadomie wpływać na jakość osobistych kontaktów. Będą umieli rozpoznawać i stosować niewerbalne sygnały komunikacyjne. Nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi. Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów. Dla kogo: dla tych wszystkich, którzy podczas bezpośrednich kontaktów ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi, Klientami chcą się komunikować efektywniej; dla tych, którzy chcą poznać i przećwiczyć różne techniki komunikacyjne, a następnie samodzielnie wykorzystywać je w codziennych sytuacjach. Korzyści: umiejętność stworzenia pożądanej atmosfery pracy, opartej na wzajemnej współpracy i zaangażowaniu w realizacji celów wspólnych – firmowych; nabycie umiejętności pogłębienia integracji zespołu poprzez wzajemne poznanie się i określenie swoich stylów komunikacji i działania; poznanie zasad komunikacji niewerbalnej i werbalnej; poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i preferencji rozmówcy; nabycie umiejętności mówienia językiem korzyści; nabycie wiedzy o argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia swojej skuteczności; zwiększenie efektywności komunikacyjnych w rozmowach sprzedażowych i po sprzedaży oraz przy obsłudze Klientów.