Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja interpersonalna: zwiększanie własnej skuteczności i wpływanie na innych

Komunikacja interpersonalna: zwiększanie własnej skuteczności  i wpływanie na innych
Status
Miejsce Śląskie Zabrze
Data rozpoczęcia 2013-10-10
Data zakończenia 2013-10-11
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3769/komunikacja-interpersonalna-zwiekszanie-wlasnej-skutecznosci--i-wplywanie-na-innych
Email
Kontakt
KM Studio - szkolenia, coaching
Opis
1. Czym jest komunikacja interpersonalna2. Typy osobowości a styl komunikacji3. Poznanie swojego stylu komunikacjia. Określenie własnego stylu w komunikacjib. Analiza swojego sposobu interakcji z innymi – okno Johari4. Komunikacja niewerbalnaa. Style komunikacji niewerbalnejb. Funkcje komunikacji niewerbalnejc. Komunikaty niewerbalne - ćwiczenied. Komunikaty interakcyjnee. Zakłócenia komunikacji - ćwiczenief. Pokaz filmu szkoleniowego5. Bariery w komunikacji społeczneja. Bariery komunikacyjneb. Bariery utrudniające słuchanie - ćwiczeniec. Zakłócenia komunikacji w bliskich relacjach6. Komunikacja ułatwiająca porozumieniea. Cztery kroki skutecznego słuchaniab. Asertywna odmowa, pochwała, krytyka – odgrywanie scenekc. Asertywne wyrażanie złościd. Wyrażanie próśb i poleceń7. Konflikty jako skutek trudności w komunikacjia. Analiza transakcyjna E. Berne’ab. Rozwiązywanie konfliktów (style reakcji na konflikt, etapy)c. Model stylów reakcji na konflikt – test oparty na samoocenie uczestnikówd. Techniki wspomagające efektywne zarządzanie konfliktami i ich rozwiązaniee. Odgrywanie scenek8. Wywieranie wpływu na innycha. Ekspresywne, receptywne i ich skuteczność w różnych sytuacjachb. Reguły wywierania wpływu wg R. Cialdiniego: Reguła Wzajemności, Reguła Zaangażowania i Konsekwencji, Społeczny dowód słuszności, Reguła Sympatii, Reguła Autorytetu, Reguła Niedostępność, Automatyzmy c. Różnice indywidualne a wywieranie wpływu: jak rozmawiać z wzrokowcem, słuchowcem, kinestetykiem; d. Konformizm:i. Informacyjny wpływ społeczny (przekonanie o słuszności)ii. Normatywny wpływ społeczny (potrzeba bycia zaakceptowanym)iii. Posłuszeństwo autorytetowie. Postawy i zmiany postawi. Zmienianie postaw poprzez zmianę zachowańii. Komunikaty perswazyjne i zmiana postawiii. Jak uodpornić się na zmianę postaw Więcej informacji na temat szkolenia komunikacja interpersonalna znajdziecie Państwo na stronie Szkolenia KM Studio