Ogłoszenia targów i szkoleń
Komunikacja marketingowa na rynku B2B
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Kraków |
Data rozpoczęcia | 2011-09-27 |
Data zakończenia | 2011-09-27 |
www | http://www.szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
Kontakt
Mati Consulting szkolenia
www.szkolenia-mc.pl
tel. 600 43 33 71
maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Cena za szkolenie: 840 zł/os brutto
Zgłoś 2 osoby – trzecia osoba gratis
Opis
Komunikacja marketingowa na rynku B2B jest istotnym wyzwaniem. Reguły, które sprawdzają się na rynkach konsumpcyjnych nie mają w większości zastosowania na rynkach instytucjonalnych. Wśród instrumentów komunikacji marketingowej ważne miejsce zajmują targi, eventy, programy lojalnościowe, PR - coraz więcej firm przeznacza na te działania znaczną część swoich budżetów marketingowych.
Szkolenie ma na celu zwrócenie uwagi na istotę komunikacji marketingowej i dostosowane jest do specyfiki firm działających na rynku B2B. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak należy planować budżet marketingowy firmy w odniesieniu do różnych podmiotów rynkowych.
Szkolenie ma charakter warsztatowo - dyskusyjny i prowadzone będzie w formie wykładu oraz dyskusji moderowanej.
Czas trwania: 5 godz. wykład + 1 godz. dyskusja moderowana (6 godz.)
Skrócony opis szkolenia:
I. Budowanie marki na rynku usług
- kreowanie wizerunku marki
- budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych
- zarządzanie marką na rynku B2B
II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług
- umiejętność dopasowywania ofert do różnych segmentów rynku B2B
- efektywne wydatkowanie budżetu marketingowego
- tworzenie konkurencyjnej strategii marketingowej na rynku B2B
- budowanie oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, dystrybucji i komunikacji na rynku business-to-business
- efektywne wydatkowanie budżetu na badania marketingowe w sektorze B2B
III. Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku B2B /BTL, targi, PR, event/
IV. Ocena lojalności i zadowolenia klientów na rynku B2B
- programy lojalnościowe /cel, strategia komunikowania, oszacowanie budżetu, strategia wdrażania/; system CRM
V. Dyskusja moderowana