Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU B2B

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU B2B
Status
Miejsce Pomorskie GDAŃSK
Data rozpoczęcia 2012-09-07
Data zakończenia 2012-09-07
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl tel. 61 28 28 766 e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl cena: 840 zł brutto Terminy szkolenia: 2 sierpnia – Kraków 3 września – Warszawa 7 września – Gdańsk 13 września – Katowice 27 września – Kraków 4 październik – Warszawa 18 październik – Katowice 25 październik – Kraków 4 listopad – Gdańsk 7 listopad – Warszawa 15 listopad – Katowice 23 listopad – Poznań 4 grudnia – Gdańsk 6 grudnia – Warszawa 13 grudnia - Katowice
Opis
Cel szkolenia: Komunikacja marketingowa na rynku B2B jest istotnym wyzwaniem. Reguły, które sprawdzają się na rynkach konsumpcyjnych nie mają w większości zastosowania na rynkach instytucjonalnych. Wśród instrumentów komunikacji marketingowej ważne miejsce zajmują targi, eventy, programy lojalnościowe, PR - coraz więcej firm przeznacza na te działania znaczną część swoich budżetów marketingowych. Szkolenie ma na celu zwrócenie uwagi na istotę komunikacji marketingowej i dostosowane jest do specyfiki firm działających na rynku B2B. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak należy planować budżet marketingowy firmy w odniesieniu do różnych podmiotów rynkowych. Program szkolenia: I. Budowanie marki na rynku usług - kreowanie wizerunku marki - budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych - zarządzanie marką na rynku B2B II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług - umiejętność dopasowywania ofert do różnych segmentów rynku B2B - efektywne wydatkowanie budżetu marketingowego - tworzenie konkurencyjnej strategii marketingowej na rynku B2B - budowanie oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, dystrybucji i komunikacji na rynku business-to-business - efektywne wydatkowanie budżetu na badania marketingowe w sektorze B2B III. Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku B2B /BTL, targi, PR, event/ IV. Ocena lojalności i zadowolenia klientów na rynku B2B - programy lojalnościowe /cel, strategia komunikowania, oszacowanie budżetu, strategia wdrażania/; system CRM V. Dyskusja moderowana