Ogłoszenia targów i szkoleń
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU B2B
Status | |
---|---|
Miejsce | Pomorskie GDAŃSK |
Data rozpoczęcia | 2012-09-07 |
Data zakończenia | 2012-09-07 |
www | http://www.szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
Kontakt
Mati Consulting szkolenia
www.szkolenia-mc.pl
tel. 61 28 28 766
e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
cena: 840 zł brutto
Terminy szkolenia:
2 sierpnia – Kraków
3 września – Warszawa
7 września – Gdańsk
13 września – Katowice
27 września – Kraków
4 październik – Warszawa
18 październik – Katowice
25 październik – Kraków
4 listopad – Gdańsk
7 listopad – Warszawa
15 listopad – Katowice
23 listopad – Poznań
4 grudnia – Gdańsk
6 grudnia – Warszawa
13 grudnia - Katowice
Opis
Cel szkolenia:
Komunikacja marketingowa na rynku B2B jest istotnym wyzwaniem. Reguły, które sprawdzają się na rynkach konsumpcyjnych nie mają w większości zastosowania na rynkach instytucjonalnych. Wśród instrumentów komunikacji marketingowej ważne miejsce zajmują targi, eventy, programy lojalnościowe, PR - coraz więcej firm przeznacza na te działania znaczną część swoich budżetów marketingowych. Szkolenie ma na celu zwrócenie uwagi na istotę komunikacji marketingowej i dostosowane jest do specyfiki firm działających na rynku B2B. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak należy planować budżet marketingowy firmy w odniesieniu do różnych podmiotów rynkowych.
Program szkolenia:
I. Budowanie marki na rynku usług
- kreowanie wizerunku marki
- budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych
- zarządzanie marką na rynku B2B
II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług
- umiejętność dopasowywania ofert do różnych segmentów rynku B2B
- efektywne wydatkowanie budżetu marketingowego
- tworzenie konkurencyjnej strategii marketingowej na rynku B2B
- budowanie oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, dystrybucji i komunikacji na rynku business-to-business
- efektywne wydatkowanie budżetu na badania marketingowe w sektorze B2B
III. Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku B2B /BTL, targi, PR, event/
IV. Ocena lojalności i zadowolenia klientów na rynku B2B
- programy lojalnościowe /cel, strategia komunikowania, oszacowanie budżetu, strategia wdrażania/; system CRM
V. Dyskusja moderowana