Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/54/komunikacja-telefoniczna-w-budowaniu-dlugotrwalych-relacji-z-klientem
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę:Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem>>> Żyjemy w erze komunikacji. Nigdy wcześniej w historii gospodarki indywidualne podejście, bezpośredni kontakt oraz utrzymywanie przyjaznych relacji z klientami nie miało tak dużego znaczenia jak obecnie.Celem szkolenia jest dostarczenie i przećwiczenie umiejętności efektywnego komunikowania się przez telefon. Jest to jeden z najczęściej wykorzystywanych obecnie środków komunikacji z klientami, który posiada zarówno zalety jak i ograniczenia. Świadome wykorzystywanie technik komunikacyjnych podczas rozmów telefonicznych pozwoli uczestnikom na budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz tworzenie i wzmacnianie profesjonalnego wizerunku firmy. Korzyści dla uczestników Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:- wykorzystywać techniki komunikacji przez telefon- tworzyć właściwy klimat rozmowy- dostosować sposób rozmowy do typu klienta- kreować pozytywny wizerunek firmy- działać efektywnie w sytuacjach trudnych Program szkolenia Proces komunikacji telefonicznej. - specyfika rozmowy telefonicznej- płaszczyzny komunikacji- operowanie głosem- merytoryka wypowiedzi, emocje i oczekiwania- słuchanie "pomiędzy wierszami"- bariery i zniekształcenia w komunikacji Nawiązanie kontaktu z rozmówcą.- przygotowanie do rozmowy telefonicznej- wpływ nastawienia na przebieg rozmowy- tworzenie pierwszego wrażenia przez telefon- budowanie pozytywnego wizerunku firmy Pytania, parafraza, aktywne słuchanie. - rodzaje i wykorzystanie pytań- stosowanie parafrazy- techniki aktywnego słuchania Pozytywne słownictwo. - operowanie korzyściami- właściwy dobór słów- co mówić, czego nie mówić? Sztuka dialogu. - dialog jako narzędzie ułatwiające budowanie porozumienia- techniki dialogu- udzielanie informacji zwrotnej Dostosowanie komunikacji do rozmówcy. - typologia osobowościowa klientów- charakterystyka komunikacji z różnymi typami klientów Komunikacja telefoniczna w sytuacjach trudnych. - reakcja na sytuacje trudne- rozwiązywanie problemów- przyjmowanie reklamacji- techniki zachowań asertywnych Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:   "Fajna atmosfera, kompetentny prowadzący umiejący przekazywać wiedzę, a wszystko dobrze zorganizowane." "Cieszę się, że to szkolenie pokazało mi czego jeszcze muszę się nauczyć." "Ciekawe i profesjonalne szkolenie w przyjaznej atmosferze." "Miły, sympatyczny i rzeczowy Trener przekazujący wiedzę w sposób dostępny, interesujący i profesjonalny." "Najlepsze szkolenie na jakim byłem, fachowa wiedza w przystępnej formie. Rewelacyjny prowadzący." Szkolenie prowadzi: Mirosław Plak Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych. SZKOLENIA