Ogłoszenia targów i szkoleń
Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/54/komunikacja-telefoniczna-w-budowaniu-dlugotrwalych-relacji-z-klientem |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę:Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem>>>
Żyjemy w erze komunikacji. Nigdy wcześniej w historii gospodarki indywidualne podejście, bezpośredni kontakt oraz utrzymywanie przyjaznych relacji z klientami nie miało tak dużego znaczenia jak obecnie.Celem szkolenia jest dostarczenie i przećwiczenie umiejętności efektywnego komunikowania się przez telefon. Jest to jeden z najczęściej wykorzystywanych obecnie środków komunikacji z klientami, który posiada zarówno zalety jak i ograniczenia. Świadome wykorzystywanie technik komunikacyjnych podczas rozmów telefonicznych pozwoli uczestnikom na budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz tworzenie i wzmacnianie profesjonalnego wizerunku firmy.
Korzyści dla uczestników
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:- wykorzystywać techniki komunikacji przez telefon- tworzyć właściwy klimat rozmowy- dostosować sposób rozmowy do typu klienta- kreować pozytywny wizerunek firmy- działać efektywnie w sytuacjach trudnych
Program szkolenia
Proces komunikacji telefonicznej. - specyfika rozmowy telefonicznej- płaszczyzny komunikacji- operowanie głosem- merytoryka wypowiedzi, emocje i oczekiwania- słuchanie "pomiędzy wierszami"- bariery i zniekształcenia w komunikacji
Nawiązanie kontaktu z rozmówcą.- przygotowanie do rozmowy telefonicznej- wpływ nastawienia na przebieg rozmowy- tworzenie pierwszego wrażenia przez telefon- budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Pytania, parafraza, aktywne słuchanie. - rodzaje i wykorzystanie pytań- stosowanie parafrazy- techniki aktywnego słuchania
Pozytywne słownictwo. - operowanie korzyściami- właściwy dobór słów- co mówić, czego nie mówić?
Sztuka dialogu. - dialog jako narzędzie ułatwiające budowanie porozumienia- techniki dialogu- udzielanie informacji zwrotnej
Dostosowanie komunikacji do rozmówcy. - typologia osobowościowa klientów- charakterystyka komunikacji z różnymi typami klientów
Komunikacja telefoniczna w sytuacjach trudnych. - reakcja na sytuacje trudne- rozwiązywanie problemów- przyjmowanie reklamacji- techniki zachowań asertywnych
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
"Fajna atmosfera, kompetentny prowadzący umiejący przekazywać wiedzę, a wszystko dobrze zorganizowane."
"Cieszę się, że to szkolenie pokazało mi czego jeszcze muszę się nauczyć."
"Ciekawe i profesjonalne szkolenie w przyjaznej atmosferze."
"Miły, sympatyczny i rzeczowy Trener przekazujący wiedzę w sposób dostępny, interesujący i profesjonalny."
"Najlepsze szkolenie na jakim byłem, fachowa wiedza w przystępnej formie. Rewelacyjny prowadzący."
Szkolenie prowadzi:
Mirosław Plak
Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.
SZKOLENIA