Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja w Biznesie

Komunikacja w Biznesie
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-21
Data zakończenia 2012-11-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3485/komunikacja-w-biznesie
Email
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
Opis
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNAWarsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Cel:Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi. Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji. Poznając schemat procesu komunikacyjnego i odkrywając własne nawyki komunikacyjne uczestnicy szkolenia nauczą się świadomie wpływać na jakość osobistych kontaktów. Będą umieli rozpoznawać i stosować niewerbalne sygnały komunikacyjne. Nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi. Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.Dla kogo:dla tych wszystkich, którzy podczas bezpośrednich kontaktów ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi, Klientami chcą się komunikować efektywniej;dla tych, którzy chcą poznać i przećwiczyć różne techniki komunikacyjne, a następnie samodzielnie wykorzystywać je w codziennych sytuacjach. Korzyści:umiejętność stworzenia pożądanej atmosfery pracy, opartej na wzajemnej współpracy i zaangażowaniu w realizacji celów wspólnych – firmowych;nabycie umiejętności pogłębienia integracji zespołu poprzez wzajemne poznanie się i określenie swoich stylów komunikacji i działania;poznanie zasad komunikacji niewerbalnej i werbalnej;poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i preferencji rozmówcy;nabycie umiejętności mówienia językiem korzyści;nabycie wiedzy o argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia swojej skuteczności;zwiększenie efektywności komunikacyjnych w rozmowach sprzedażowych i po sprzedaży oraz przy obsłudze Klientów.  Sposób prowadzenia warsztatów: Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.  Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu nagrania video.  Metody szkolenia:mikro-wykłady,dyskusje moderowane,studia przypadków,gry sytuacyjne,ćwiczenia,autoprezentacje i odgrywanie ról.20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia -80 % czasu szkolenia- warsztaty Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.tel.32 470 11 75.