Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja w biznesie - Warsztaty dla zaawansowanych

Komunikacja w biznesie - Warsztaty dla zaawansowanych
Status
Miejsce Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3882/komunikacja-w-biznesie-warsztaty-dla-zaawansowanych
Email
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
CELE SZKOLENIA:Zrozumienie znaczenia i możliwości efektywnej komunikacjiwykorzystanie, udoskonalenie i skorygowanie posiadanej już wiedzy i doświadczenia oraz nabycie nowych umiejętności w obszarze komunikacjiPoznanie narzędzi i technik skutecznej komunikacjiRozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie świadomego, skutecznego komunikowania się (komunikacja werbalna i niewerbalna)Rozwój możliwości świadomego wpływu na otoczenieKORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:Uczestnik szkolenia:- Zwiększy efektywność własną w procesie komunikacji poprzez zrozumienie: co nas ogranicza i co nam pomaga w kontaktach społecznych- Nabędzie umiejętności i techniki sprzyjające efektywnej komunikacji oraz osiąganiu osobistych celów- Pozna możliwości budowania trwałych, satysfakcjonujących relacji w życiu zawodowym i prywatnym- Poprzez doświadczanie, aktywność i obserwację - ma możliwość płynnego włączenia świeżo nabywanej wiedzy w indywidualny system poznawczyProgram szkoleniaI. KOMUNIKACJA - OBSZARY I ZNACZENIEWprowadzenie - czym jest efektywna komunikacjawarunki i klimat sprzyjający efektywnej komunikacjiprzebieg procesu efektywnej komunikacjizależności i związki pomiędzy komunikacją werbalną a niewerbalnąII. SZTUKA AUTOPREZENTACJIAutoprezentacja jako klucz do wywierania pożądanego wrażeniaTechniki autoprezentacji jako narzędzia wpływuTechniki budowania pewności siebie i opanowania tremy przed spotkaniemZnaczenie zasobów osobistych /poczucie własnej wartości, analiza własnych silnych i słabych stron/Mars i Wenus w biznesie - podstawy biznesowego dress code, savoir vivre jako elementów świadomego kreowania wizerunkuIII. KOMUNIKACJA WERBALNA - jak rozumieć i być rozumianymSchemat i kanały komunikacjiSztuka efektywnej rozmowyTechniki komunikacji werbalnej: aktywne słuchanie, parafraza, odzwierciedlanie, konstruktywna krytyka, udzielanie i odbieranie informacji zwrotnejtypy pytań i ich zastosowanie,błędy komunikacyjneIV. MOWA CIAŁA - podstawą efektywnej komunikacjico twoje ciało mówi o tobieczytanie nieświadomych komunikatów partnera komunikacjijęzyk wywierania wpływuodzwierciedlaniezależności przestrzenneznaczenie tonu głosuV. TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJIbariery komunikacyjne - identyfikacja i sposoby radzenia sobietrudny rozmówca /agresywny, bierny, niechętny/ - konstruktywne sposoby reagowaniasztuka odmawiania i prośbyradzenie sobie z agresjąobrona przed manipulacją - rozpoznawanie i radzenie sobiekultura i płeć w komunikacjiVI. KOMUNIKACJA - SPOSÓB NA OSIĄGNIĘCIE CELUsposoby perswazji i język etycznego wywierania wpływurozpoznawanie typów postaw komunikacyjnychznaczenie zasobów osobistych w komunikacji - autodiagnoza stylu komunikacji