Ogłoszenia targów i szkoleń
Komunikacja w pracy - HR-KWP/ZPZG (EFS).
Status | |
---|---|
Miejsce | Lubelskie Lublin |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4396/komunikacja-w-pracy-hr-kwpzpzg-efs |
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Altkom Akademia zaprasza do uczestnictwa w szkoleniach projektu: Lubuska Akademia Zarządzania Przedsiębiorstwem. Celem
projektu szkoleniowego jest wzrost kompetencji zarządczych u 216
menedżerów i menedżerek w 104 lubuskich mikro, małych i średnich
przedsiębiorstwach. W celu przeciwdziałania dyskryminacji kobiet na
stanowiskach kierowniczych, mają one zapewniony dostęp do min. 40 %
miejsc szkoleniowych. Projekt przyczyni się do wzrostu konkurencyjności
przedsiębiorstw w regionie. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu.
W celu rekrutacji prosimy o kontakt z naszym Konsultantem:
Konrad Kurczyńskie-mail: konrad.kurczynski@altkom.pltel: 224608984
Program szkolenia:
1. Mapowanie pojęcia komunikacja: • praktyczne zasady efektywnej komunikacji; • odpowiedzialność za skuteczną komunikację; • użyteczne modele komunikacyjne. 2. Merytoryka w komunikacji: • treść przekazu; • struktura efektywnego komunikatu; • nawyki językowe jako elementy zmniejszające efektywność komunikatu. 3. Relacje w komunikacji - poziom osobisty: • komunikacja pozawerbalna a spójność komunikacji; • budowanie klimatu i relacyjności służące porozumieniu; • sygnały zainteresowania - rozumienia - porozumienia. 4. Narzędzia skutecznego komunikowania: • aktywne słuchanie jako podstawa porozumienia; • techniki zadawania pytań (metoda lejka, technika wędki); • pytania: otwarte, zamknięte, pogłębiające, poszerzające, procesowe, celowe, procesowo-celowe, sugerujące; • potwierdzenie zrozumienia: użycie parafrazy i klaryfikacji. 5. Bariery i pułapki w komunikacji: • rola pierwszego wrażenia - efekty "anielski" i "diabelski"; • pułapka komunikacji jednostronnej; • mapy myślenia – błąd założonej identyczności; • błędy "milczących założeń" i nieuprawnionych interpretacji; • trudne sytuacje komunikacyjne w realności uczestników. 6. Analiza transakcyjna w komunikacji menedżerskiej.