Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja w pracy menedżera - HR-KWM/MAZMAN (EFS).

Komunikacja w pracy menedżera - HR-KWM/MAZMAN (EFS).
Status
Miejsce Lubelskie Lublin
Data rozpoczęcia 2012-11-08
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6022/komunikacja-w-pracy-menedzera-hr-kwmmazman-efs
Email
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie: \"Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP\".Celem projektu "Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP" jest podniesienie kompetencji menedżerskich pracowników powyżej 50 -tego roku życia ze 130 przedsiębiorstw woj. Mazowieckiego. Przyczyni się to do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu. lub kontaktując się z naszymi konsultantami: Waldemar Wójcik Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 85 Waldemar.Wojcik@altkom.pl Milena Szkuat Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 91 Milena.Szkuat@altkom.pl lub pod numerem telefonu: 801 80 99 77   Program szkolenia: 1. Podstawy komunikacji: • Co to jest komunikacja • Rola nadawcy i odbiorcy • Komunikacja jako proces • Sposoby komunikowania się • Komunikacja codzienna a formalna • Bariery w komunikacji • Style komunikowania się. 2. Komunikacja werbalna: • Konstrukcje wypowiedzi • Osobiste nawyki językowe • Praca głosem • Zadawanie pytań • Parafraza, dopytywanie, podsumowanie, klaryfikowanie. 3. Komunikacja niewerbalna: • Mowa ciała a postawy i emocje • Postawa ciała • Gesty i ich znaczenie • Kontakt wzrokowy • Mimika. 4. Komunikacja w pracy zespołowej: • Komunikaty "Ja" i "Ty" • Asertywność w komunikacji • Zasady i techniki aktywnego słuchania • Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej • Radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką • Cechy prawidłowo prowadzonej dyskusji. 5. Osiąganie celów dzięki efektywnej komunikacji: • Zasady argumentacji • Techniki perswazji • Reagowanie na obiekcje • Efektywne prowadzenie rozmów.Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia: Dzięki szkoleniu uczestnicy: • będą lepiej rozumieć wpływ rozmaitych czynników na proces komunikacji; • zyskają wiedzę na temat swojego stylu komunikacji, jej cech charakterystycznych, nawyków i odbioru swojej osoby w otoczeniu; • poznają praktyczne techniki uskuteczniające komunikację; • rozwiną umiejętności pracy zespołowej oraz umiejętności liderskie; • zwiększą efektywność kierowania zespołem; • będą sprawniej realizowali własne cele; • będą skutecznie wykorzystywać wiedzę i techniki w budowaniu relacji, kontaktach ze współpracownikami oraz w codziennych, życiowych sytuacjach; • zwiększą pewność siebie w kontaktach z drugą osobą i z grupą.