Ogłoszenia targów i szkoleń
Komunikacja w pracy menedżera - HR-KWM/MAZMAN (EFS).
Status | |
---|---|
Miejsce | Lubelskie Lublin |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/6022/komunikacja-w-pracy-menedzera-hr-kwmmazman-efs |
Kontakt
Altkom Akademia
Opis
Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie: \"Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP\".Celem projektu "Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP"
jest podniesienie kompetencji menedżerskich pracowników powyżej 50
-tego roku życia ze 130 przedsiębiorstw woj. Mazowieckiego. Przyczyni
się to do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu. lub kontaktując się z naszymi konsultantami: Waldemar Wójcik Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 85 Waldemar.Wojcik@altkom.pl Milena Szkuat Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 91 Milena.Szkuat@altkom.pl lub pod numerem telefonu: 801 80 99 77
Program szkolenia:
1. Podstawy komunikacji: • Co to jest komunikacja • Rola nadawcy i odbiorcy • Komunikacja jako proces • Sposoby komunikowania się • Komunikacja codzienna a formalna • Bariery w komunikacji • Style komunikowania się. 2. Komunikacja werbalna: • Konstrukcje wypowiedzi • Osobiste nawyki językowe • Praca głosem • Zadawanie pytań • Parafraza, dopytywanie, podsumowanie, klaryfikowanie. 3. Komunikacja niewerbalna: • Mowa ciała a postawy i emocje • Postawa ciała • Gesty i ich znaczenie • Kontakt wzrokowy • Mimika. 4. Komunikacja w pracy zespołowej: • Komunikaty "Ja" i "Ty" • Asertywność w komunikacji • Zasady i techniki aktywnego słuchania • Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej • Radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką • Cechy prawidłowo prowadzonej dyskusji. 5. Osiąganie celów dzięki efektywnej komunikacji: • Zasady argumentacji • Techniki perswazji • Reagowanie na obiekcje • Efektywne prowadzenie rozmów.Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
Dzięki szkoleniu uczestnicy: • będą lepiej rozumieć wpływ rozmaitych czynników na proces komunikacji; • zyskają wiedzę na temat swojego stylu komunikacji, jej cech charakterystycznych, nawyków i odbioru swojej osoby w otoczeniu; • poznają praktyczne techniki uskuteczniające komunikację; • rozwiną umiejętności pracy zespołowej oraz umiejętności liderskie; • zwiększą efektywność kierowania zespołem; • będą sprawniej realizowali własne cele;
• będą skutecznie wykorzystywać wiedzę i techniki w budowaniu relacji,
kontaktach ze współpracownikami oraz w codziennych, życiowych
sytuacjach; • zwiększą pewność siebie w kontaktach z drugą osobą i z grupą.