Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja wewnętrzna – od przypadku do strategii

Komunikacja wewnętrzna – od przypadku do strategii
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6374/komunikacja-wewnetrzna--od-przypadku-do-strategii
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Poprawa komunikacji wewnętrznej w firmie Cele szkolenia:Zdiagnozowanie barier komunikacyjnych w swojej organizacjiUporządkowanie wiedzy o podejściu strategicznym do zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacjiPodniesienie umiejętności wykorzystania narzędzi w komunikacji wewnętrznejOpracowanie podstawy strategii komunikacji w swojej organizacjiProgram szkolenia:Dzień Pierwszy – bariery w mojej organizacji. Co sprzyja ich rozwiązywaniu?Komunikacja w organizacji – co wpływa na jej skuteczność?•    Bariery w przepływie informacji w organizacji•    Sieci komunikacyjne: zcentralizowane i zdecentralizowane•    Budowa systemu komunikowania z klientem wewnętrznymo    Komunikowanie poziomeo    Komunikowanie pionoweo    Budowanie skutecznych relacji wewnętrznycho    Rola kultury organizacyjnej w systemie komunikacjiZasady komunikacji wewnętrznej – podejście strategiczne•    Etapy procesu tworzenia zaplanowanych działań komunikacyjnych •    Zakres zadań związanych ze stworzeniem koncepcji i realizacją strategii komunikacji•    Główne cele i funkcje działań komunikacyjnych skierowanych do pracowników organizacji•    Adresaci wewnętrznych działań komunikacyjnych•    Kanały komunikowania w organizacji: formalne i nieformalneMind map zatorów komunikacyjnych w organizacji – opracowanie mapy barier w komunikacji wewnętrznej. Dzień drugi – organizacja, co można zrobić, żeby poprawić skuteczność komunikacji wewnętrznej? •    Narzędzia wewnętrznej komunikacji i sposób ich wykorzystaniao    Wydawnictwa firmoweo    Tablice ogłoszeń - szczególnie przydatne na stanowiskach pracy, do których nie można dotrzeć z indywidualna informacją o    Poczta elektronicznao    Imprezy okolicznościoweo    Gratulacje, życzenia i korespondencja okolicznościowa o    Radiowęzeł o    Skrzynka życzeń, zażaleń, uwag, pomysłówo    Wydarzenia specjalneo    Spotkania bezpośrednieo    Szkolenia i wyjazdy integracyjneo    Konkursy dla pracowników, rankingi pozytywneo    Rekreacja połączona z klubami zainteresowańJaka powinna być zawartość przekazów komunikacji wewnętrznej?•    Własne środki przekazu, głównie w public relations wewnętrznym, ale do nich zalicza się strona www •    Wydarzenia specjalne np. rocznice, nowości•    Sponsoring, starannie zaplanowany, zintegrowany z celami korporacyjnymi•    Kontakty bezpośrednie z grupami docelowymi – tylko na starannie przygotowany temat•    Aktywność publiczna w kontaktach ze społecznościami lokalnymi, organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami•    CSR (Corporate Social Responsibility) Społeczna Odpowiedzialność  Przedsiębiorstwa•    Co jeszcze…?Narzędzia oceny skuteczności kampanii.•    Od czego zależy skuteczność i efektywność strategii komunikacji wewnętrznej?•    Jak mierzyć skuteczność zrealizowanych działań promocyjnych? Wybrane metody.Opracowanie "kamieni milowych" dla strategii komunikacji w mojej organizacji.Podsumowanie szkolenia.